|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Lage isskulptur - men hva?På grenda vi bor er det isskulpturkonkurranse nyttårsaften. Nå er det spådd kaldt noen dager frem til da, så jeg vurderer jammen meg å lage noe. Ikke for stort, og må kunne bruke isblokker som settes sammen (lager i isbokser og melkekartonger). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Lage isskulptur - men hva?
Det funker dårlig
|
|
|
|
#7 |
|
Crazy Cat Lady
|
Melkekartonger har vi prøvd, total fiasko! Plastikkbokser, 10-litersbøtter og silikonformer anbefales.
|
|
|
|
#8 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Lage isskulptur - men hva?I barnehagen laget de isblokker med silkepapir i vannet. Det ble ganske fint, egentlig.
|
|
|
#10 |
|
Einsam
|
Sv: Lage isskulptur - men hva?Pappa fikk en idè til kistelagingen - kle en eske med plast, evnt bruke en trekasse. Fryse bunnen først, deretter sette en mindre kasse oppi, så man rett og slett fryser veggene som de skal være. Får se om jeg får tak i kasser som er passe store, så tror jeg nok det skal funke |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Opp og ned
|
Sv: Lage isskulptur - men hva?Hva med å lage en bar med flasker? Fryse flere firkanter sette inntil hverandre også bruke konditorfarge i flaskene?
|
|
|
#12 |
|
Metallica!!
|
Sv: Lage isskulptur - men hva?Får vi se bilde av resultatet?
|
![]() |
|
|