Sv: Spikermatte: Fikk du eller ga du bort?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Hva i all verden skal man ha en spikermatte for!? Jeg verken ga bort eller fikk en, heldigvis.
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Kan noen forklare meg hva en spikermatte skal være godt for? Sånn bortsett fra å øve på å bli fakir, mener jeg.
Den er i tilfelle noen raner en bank rett ved deg. Da kan du legge den i veien og dermed punktere fluktbilen til ranerne slik at de ikke kan stikke av. Så kan du fange dem og bli dagens helt og intervjues på Dagsrevyen. Eller på Østlandssendingen. Og om en måned i Se og Hør. Og da kan du kjøpe deg bunad sånn at bildene i Se og Hør blir fine. Du bør kanskje dekorere hjemme med mye lutet furu også for den rette effekten.
Så kan bankranerne lese intervjuet mens de sitter i fengsel og komme på bedre tanker og få et nytt liv og stille i Se og Hør de også med takk til deg som reddet dem fra en kriminell løpebane. (Dette bør finne sted den dagen de kommer ut av fengselet - tre dager etter har de skjønt at det er vanskelig å få jobb etter soning for ran og begynt å planlegge neste ran for å finansiere smør på maten. Smør er dyrt på den tiden - det er sikkert skapt en egen miljøavgift på fet mat innen da.)
Så en spikermatte bør alle ha. Spesielt om de bor nær en bank eller en fluktvei etter bankran. Eventuelt jobber nær.
|