|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvilket kjønn passer denne til?Ej sikke Lej - nydelig jakke, men ville du kjøpt den til gutt? Finnes bukse også. |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Det ser ut som om den er lilla med cerise runding - og det blir litt jentete - men jeg har ikke reagert om jeg har sett en gutt med det. Uansett har jeg ikke brukt det på mine gutter *dobbelmoral*
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Ok - da har du fysisk sett den Skremmeren? Vet at gutter kan ha lilla, begge mine har det, men var usikker på om den var litt for typisk jentete...ok - da vet jeg det. Synd, for den var skikkelig fin |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?De har jo "guttevariant" i mørkeblå med turkis i ringen - du finner sikkert den på tilbud en eller annen plass også tenker jeg...Ej sikke lej-veluren er kjempefin (og holdbar)
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Den var fin den også ja - men lilla...oh |
![]() |
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?
Nei, jeg har ikke sett den enda, den ligger nok i postkassen når jeg kommer hjem. Hadde den vært bare lilla uten det rosa rundt, hadde den vært grei til gutt, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Var på filabel sine sider og så på den - og ser at det der står at den er lilla og rød. Da stiller jo saken seg litt annerledes. Ser det på bildet at den er rød også - men lillafargene er mye mer lilla enn på siden til minimikki...
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Jeg kunne fint brukt det til mine gutter hvis de ville hatt den. Selv om det hadde vært cerise sirkel på den. Men nå har mine gutter flere lilla plagg og ser ikke mindre maskuline ut av den grunn. Hadde den hatt blondekant eller prinsesselogo derimot...
![]() |
#11 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?W ville ikke hatt den i lilla(men han synes alt lilla er stygt), men i blått derimot.
![]() |
#12 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Jeg hadde ikke hatt problemer med å kle mine gutter med den.
![]() |
#13 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Jeg hadde ikke kledd den på noen av mine sønner. Temmern hadde nektet å godkjenne både stoff og farge, kjenner jeg han rett.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Kunne nok fint ha hatt den, når jeg ser den i større format, men tror vi skal se om vi finner en blå. |
![]() |
![]() |
#15 |
Ringskrømt
|
Sist redigert av Skremmern : 29-12-09 kl 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kjønn passer denne til?Sønnen min kunne fint hatt den der. Han bryr seg ikke om farger ennå heller, bortsett fra at han ELSKER rosa (og yndlingsfargen til storesøster er blått, ALT går i blått
![]() |
#17 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|