Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilket kjønn passer denne til?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-09, 09:57   #1
Left
Passiv

Standard

Hvilket kjønn passer denne til?

Ej sikke Lej - nydelig jakke, men ville du kjøpt den til gutt? Finnes bukse også.

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 09:59   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjønn passer denne til?

Jeg skulle kjøpe den i blå til mellomsøster så lillebror kan arve den, men de var utsolgt i den fargen, så da ble det lilla. Lillebror kommer ikke til å arve den.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 10:01   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ut som om den er lilla med cerise runding - og det blir litt jentete - men jeg har ikke reagert om jeg har sett en gutt med det. Uansett har jeg ikke brukt det på mine gutter *dobbelmoral*

Gammel 27-12-09, 10:01   #4
Left
Passiv

Standard

Ok - da har du fysisk sett den Skremmeren? Vet at gutter kan ha lilla, begge mine har det, men var usikker på om den var litt for typisk jentete...ok - da vet jeg det. Synd, for den var skikkelig fin

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 10:03   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har jo "guttevariant" i mørkeblå med turkis i ringen - du finner sikkert den på tilbud en eller annen plass også tenker jeg...Ej sikke lej-veluren er kjempefin (og holdbar)

Gammel 27-12-09, 10:08   #6
Left
Passiv

Standard

Den var fin den også ja - men lilla...oh
Kikket innom Minimikki - de har salg på 20% på alt til og med 28 desember, så tenkte jeg skulle finne noe der - tror det var bare lilla og rosa der.
Tips til andre steder hvor de ha blå mottas med takk. Str 116

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 10:10   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ok - da har du fysisk sett den Skremmeren? Vet at gutter kan ha lilla, begge mine har det, men var usikker på om den var litt for typisk jentete...ok - da vet jeg det. Synd, for den var skikkelig fin

Nei, jeg har ikke sett den enda, den ligger nok i postkassen når jeg kommer hjem. Hadde den vært bare lilla uten det rosa rundt, hadde den vært grei til gutt, synes jeg.

Gammel 27-12-09, 10:13   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sverre kunne fint ha hatt den, men han elsker både rosa og lilla, og er nok ikke helt representativ.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 11:18   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Var på filabel sine sider og så på den - og ser at det der står at den er lilla og rød. Da stiller jo saken seg litt annerledes. Ser det på bildet at den er rød også - men lillafargene er mye mer lilla enn på siden til minimikki...

Gammel 27-12-09, 11:28   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne fint brukt det til mine gutter hvis de ville hatt den. Selv om det hadde vært cerise sirkel på den. Men nå har mine gutter flere lilla plagg og ser ikke mindre maskuline ut av den grunn. Hadde den hatt blondekant eller prinsesselogo derimot...

Jeg synes den er unisex, men jeg liker den blå bedre.

Gammel 27-12-09, 11:45   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

W ville ikke hatt den i lilla(men han synes alt lilla er stygt), men i blått derimot.

Gammel 27-12-09, 11:50   #12
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde ikke hatt problemer med å kle mine gutter med den.

Gammel 27-12-09, 12:08   #13
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ikke kledd den på noen av mine sønner. Temmern hadde nektet å godkjenne både stoff og farge, kjenner jeg han rett.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 12:45   #14
Left
Passiv

Standard

Kunne nok fint ha hatt den, når jeg ser den i større format, men tror vi skal se om vi finner en blå.
En annen ting - den dagen min kjære begynner å legge seg veldig opp i hva slags tøy guttene har - farge, tekstur osv - ja da skal han virkelig få den ære å handle tøyet til dem selv så lenge det er "min jobb"? Da bestemmer jeg

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 13:02   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Kunne nok fint ha hatt den, når jeg ser den i større format, men tror vi skal se om vi finner en blå.
En annen ting - den dagen min kjære begynner å legge seg veldig opp i hva slags tøy guttene har - farge, tekstur osv - ja da skal han virkelig få den ære å handle tøyet til dem selv så lenge det er "min jobb"? Da bestemmer jeg

Sist redigert av Skremmern : 29-12-09 kl 09:29.
Gammel 27-12-09, 13:51   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sønnen min kunne fint hatt den der. Han bryr seg ikke om farger ennå heller, bortsett fra at han ELSKER rosa (og yndlingsfargen til storesøster er blått, ALT går i blått ).
Minsten går i både rødt og lilla han. Rosa kan jeg også kle ham i men da må det være gjennomført og ikke jentete. Altså feks. dress med rosa skjorte inni på nyttårsaften, feks.

Gammel 27-12-09, 13:59   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Temmern kjøper inn både klær og sko til ungene når det trengs. Det er jeg sikker på at han hadde gjort selv om vi hadde hatt jenter også.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.