|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Tankefull
|
![]() Sv: LørdagskveldSvare selv også.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LørdagskveldDa pleier vi å kose oss med å spille spill med junior, lese, ha lang lat dag med mye morro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: LørdagskveldJobber ofte lørdagskvelden jeg. Om jeg er hjemme er kvelden ganske lik andre kvelder med unntak av at ungene får lørdagsgodt til barnetv. Resten av kvelden sitter jeg og syr mens mannen spiller wow. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
godt brukt
|
![]() Sv: LørdagskveldLørdagskveldene = god middag for oss voksne. Lager gjerne sammen og tar et glass rødvin. Vi kan også finne på å spille scrabble eller sjakk. Vi er skikkelig dårlige til å se filmer. Men er det noen gode dokumentarer eller andre kjekke programmer så ser vi det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LørdagskveldDa koser vi oss som regel med lørdagsgodt og film med barna. Litt kosemat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LørdagskveldVi pleoer kose oss med god mat samen med ungene og ser barne tv og spiser lørdags godt
![]() |
#8 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LørdagskveldVi pleier å lage noe ekstra godt til middag, som vi spiser etter at snuppa har lagt seg. Så dumper vi foran tven for å se på en eller annen amerikansk komiserie eller en film...En perfekt avlappingskveld |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: LørdagskveldVi lager god middag til kveldsmat (Poden pleier å ha grøt til kvelds alle andre kvelder), og så etter vi har kost oss med det og spist sammen (vi pleier å spise endel seperate måltider til vanlig grunnet diettkluss i familien), så benker vi oss i sofaen med lørdagsgodt og familiefilm. Poden får da være litt lengre oppe enn vanlig også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: LørdagskveldLørdag er enten noen ganger en av oss på jobb. Enten spiser vi middag sammen alle sammen, eller så spiser vi voksne sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: LørdagskveldVeldig ofte å sitte hjemme med barna mens mannen er på drosjejobben. Se tv, lese, spise godteri... Ikke veldig spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: LørdagskveldLørdagskveld er lik alle andre kvelder, bortsett fra at vi spiser lørdagsgodt og drikker brus. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|