Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man kysse når andre ser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-09, 19:25   #21
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man kysse når andre ser?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Onani er jeg ihvertfall klar på - det er over streken.

Du skal nå alltid være så prippen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 19:26   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Du skal nå alltid være så prippen.

Hvis man onanerer ved bordet i selskap for eksempel så kan det komme kjønnshår i maten. Jeg synes ikke det er så godt. Ikke sammen med Hellstrømribbe ihvertfall.

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 19:28   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man onanerer ved bordet i selskap for eksempel så kan det komme kjønnshår i maten. Jeg synes ikke det er så godt. Ikke sammen med Hellstrømribbe ihvertfall.

Kjønnshår? Man shaver da hele kroppen daglig?

Gammel 27-12-09, 19:30   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kjønnshår? Man shaver da hele kroppen daglig?

Da er det greiere ihvertfall. Men ikke ejakulasjon. Og man må ha et pent kjønnsorgan i det minste. Jeg liker ikke stygge kjønnsorganer mens jeg spiser mat heller. :sær:

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 19:35   #25
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Stygge kjønnsorganer i maten er neppe noe særlig, nei.

Gammel 27-12-09, 19:36   #26
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenker at litt onani er greit, men at man ikke trenger å nå klimaks med folk til stede. Da kan man diskret åme seg inn på et bad eller kott eller noe annet passende.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:36   #27
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

synes man skal kunne kysse når og hvor som helst så lenge det ikke er råklining

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 21:10   #28
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Ja fy, for de som ammer forran andre, og værtfall ammer andre sine onger

Er det virkelig en problemstilling man må forholde seg til?
Å amme andres unger mens noen ser?

Jeg begynner å jo å ane konturene av hvilke debatter jeg har gått glipp av ved å ikke ha vært medlem her før

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 21:43   #29
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper da det er ok å kysse offentlig - mannen min og jeg gjør det stadig vekk

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 21:45   #30
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg aner ikke om det er sosialt akseptert, men vi gjør det i alle fall. Ikke sånn tunganedihalsenkliningnestensamleie-kyss, men småkyss og små jegelskerdeg-kysss.

Agenten sa det.

Gammel 27-12-09, 22:47   #31
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Bedre å skaffe seg orgasme uten å klasse. Funker sikkert bra i selskaper, så slipper man å grise til maten.

Gammel 27-12-09, 22:53   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte faktisk på det her om dagen: Gikk forbi et par (tenåringer) som råklinte, for å si det forsiktig, i et busskur inne i byen. Det gikk opp for meg at jeg/vi har kommet litt forbi det stadiet nå. Men småkyssing kunne vi (og har vi) gjort i offentlighet, ja. Vi prøver å unngå å gjøre det foran barna, siden det av en eller annen grunn framkaller brekningsfornemmelser hos dem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 22:54   #33
Skvetten
Passiv

Standard

Befinner meg under streken. : Singel og ansvarsløs:

Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 23:01   #34
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Befinner meg under streken. : Singel og ansvarsløs:

Fikk assosiasjoner til

(Kilde: youtube.com)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 08:15   #35
Skvetten
Passiv

Standard

rine da, Valen og onani som en assosiasjon til mitt uansvarlige singelliv?

Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 08:40   #36
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kysser når det passer oss. Klining hører privaten til (okei, det hender at det involveres litt tunge uti de sene timer om vi er på fest/ute, men da vet vi at det er på tide å komme seg hjem -og da går vi )

Gammel 28-12-09, 10:33   #37
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Ja, det syns jeg. Men med samme "regler" som for yngre og/eller nye par. Kyss er ok, klining not so much. Det blir bare flaut, synes jeg.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 10:42   #38
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Kyssing er koselig. Jeg har vennepar som jeg aldri har sett kysse, og det synes jeg er rart. HAr lest at det er bra for forholdet og kysse 5 sekunder ved avskjed hver morgen, prøv det, det er lenge!

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 10:51   #39
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det kan man da godt gjøre.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 10:53   #40
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men det er ikke spesielt populært hos barna.... ofte. .

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.