|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenSKal begynne på ny frisk på nyåret. Mindre posemat, og et sunnere kosthold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenKan starte med noen jeg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenPølsegrateng: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenKalkungryte - eller annet kjøtt
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenGratinert pasta med parmesan: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenLaks i ovn
![]() |
#7 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenlatmannsmiddager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenJeg elsker middager der ting kan bare hives i en gryte og i ovnen. Så kom gjerne med slike.
![]() |
#9 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenEn annen enkel er å ta frosne grønnsaker, sette det i en gryte eller steikepanne med lokk på svak varme, legge frosne fiskefileter oppå, krydre og servere med ris til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnenEn pakke med frosne grønnsaker, eller andre grønnsaker som likes, kyllingkjøtt som er skåret i passelige biter, alt i en ildfast form eller jerngryte. Slenges i ovnen i ca 45 min på 175 eller 200 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrifter på enkel mat, laget fra bunnen*følgermed*
![]() |
|
|