Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

En fin film vi kan se sammen med fireåring - tips?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-09, 09:51   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En fin film vi kan se sammen med fireåring - tips?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er veldig glad i alle Pixar-filmene, kanskje aller mest The Incredibles og Monsters Inc, i tillegg til Toy Story-filmene som dere allerede har sett. Jeg syns alle tre er fine.

Har dere forresten sett Wallace & Gromit-filmene? Eller flukten fra Hønsegården? De er fantastiske!

Takk for listen! Vi har altså sett alle Pixar-filmene. Mange ganger. Wallace & Gromit funket ikke helt på ham, men Flukten fra Hønsegården likte han. Den så vi for et par uker siden.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Har dere sett Wall E?

Jepp. Tre ganger på kino, eller noe sånt.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Emil, Vi på Saltkråkan og andre Lindgren-filmer.

Ja, vi kunne jo prøvd oss på en av de. Problemet er at de snakker svensk. Han liker det dårlig om han ikke skjønner alt som blir sagt, og vil da se det med norsk tale. Det synes jeg er superfrustrerende, fordi Emil høres helt merkelig ut på norsk. Hva gjør andre barn, aksepterer de svensk?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

"Se Opp" er kanskje kommet på DVD. Og "Pokoyo(eller, hva var det igjen??) og klippen ved havet"?

Ponyo. Den er super. Men den er vel ikke kommet på dvd? Den går fortsatt på kino, i hvert fall.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Eller hva med klassisk Disney? Fantasia, f.eks? Dumbo? Bambi? Aristokattene?

Dumbo er det lenge siden vi har sett. Den skal jeg se etter.

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Begge mine liker godt Tingeling forresten. Den er egentlig veldig fin, og jeg er glad femåringen ikke har oppdaget at den er det mange kanskje vil kalle "jentefilm" (han kan ikke en gang drikke av en rosa kopp ).

Jeg kjøpte Tingeling til ham da den kom ut. Det gikk dårlig. Han klarer ikke å følge med, han synes det er så lite action. Jeg prøvde meg på Tommelise i går (ikke Barbie-versjonen, men den som kom for ca 10 år siden). Det funket også dårlig. I utgangspunktet kult med en bitteliten person, men så ble det så mye forelskelse og greier at han begynte å hoppe i sofaen og dissekere juletreet i stedet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.