Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Are you beautiful and just don't know it?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-09, 22:32   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Are you beautiful and just don't know it?

Det varierer litt fra dag til dag. Men jo - jeg er flink til å skryte meg selv opp. Jeg tror egentlig mange blir litt skuffa når de treffer meg etter å ha hørt om den veltrente bærta som har nerver til å si at jeg er fin nok i massevis - også dukker det opp ei diger dame som kunne endret seg både her og der.

Men jeg bare orker ikke å se ned på meg. Noen ganger gjør jeg det jo likevel. Det hender jeg får hetta av tanken på å legge på meg alt sammen igjen. (Jeg har tatt av skrekkelig mange kilo - jeg er fremdeles stor, veldig stor ifølge badevekta - men ikke sånn at folk snur seg og peker mer.)

Men stort sett tenker jeg at jeg er fin. Jeg er sterk som en okse. Jeg liker sex. Jeg går på stranda i bikini og nyter sola uten å krympe meg for andres blikk og jeg kjenner at denne kroppen som bærer meg rundt, har født ungene mine og gjør så godt den kan - den fortjener å elskes.

Den er ikke ung og lekkersmekker. Men på den lyse side - det var den ikke da jeg var ung heller. Den funker. Det holder i massevis. Og latteren er høy nok til at den skjærer i ørene og stemmen bærer langt. Flotte saker.

Jeg vet ikke om noe jeg synes er tristere enn alle kvinnene der ute som går gjennom livet hemmet av komplekser og avhengige av stadige bekreftelser utenfra fordi de ikke kan bekrefte seg selv. Jeg skulle ønske alle var litt flinkere til å si seg fornøyde og digge seg selv litt.

Jeg siterer Elsket Kollega om pupper: De aller fineste puppene i hele verden er de det er lov å kjenne på.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.