|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Synd på deltakerne i Luksusfellen? | |||
Ja, jeg synes synd på deltakerne i LF |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 5,53% |
Nei, jeg synes ikke synd på deltakerne i LF |
97 | 48,74% |
Synd på noen av dem |
75 | 37,69% |
Dustepoll/har ikke sett programmet |
20 | 10,05% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
Nei. Men jeg er verken naiv eller domm såmm ett brø - jeg er vis nok til å forstå at jeg ikke kan spå inn i fremtiden eller vet bedre enn andre, og dermed kan garantere at ungene mine kommer til å klare seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker faktisk at det er litt flaut å lese det du skriver, for det skinner så tydelig igjennom at du ikke har klart å få med deg poenget i innlegget du siterer: Nei, jeg har ikke sagt at mine barn aldri kan bli alkoholmisbrukere eller narkomane. Jeg har sagt at jeg er 99 % sikker på at mine barn ikke får den type problemer som folkene i Luksusfellen har. Selv om alle i teorien kan bli gjeldsslaver, rusmisbrukere og kriminelle, viser jo statistikken tydelig at slike ting ikke rammer blindt og tilfeldig. Jeg aner lite om hvilken jobb eller utdanning mine barn kommer til å velge, hvilken seksuell legning de har/får eller framtidig poltitisk ståsted, men jeg må da få lov til å si at jeg har svært liten tro på at de kommer til å ende opp som fremtidige luksusfelledeltakere?
Jeg tror løpet er kjørt når han er så gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?Jeg har sett ett av de programmene, og hun som hadde søla det til, var førskolelærerutdannet (og styrer?). Veldig trang i toppen er hun sikkert ikke, vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|