Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Legger du på deg i jula?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-09, 21:16   #41
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Legger du på deg i jula?

Foreløpig ned 2 kg...Men vanligvis går jeg opp 2 kg.

Gammel 29-12-09, 21:19   #42
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ikke i denne jula, men det er fordi jeg gikk opp før jul.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 21:40   #43
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Jeg pleier ikke legge på meg noe særlig i jule. Og i alle fall ikke denne jula, for jeg har hatt omgangssyke

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 21:53   #44
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Alle buksene mine er stramme, så det regner jeg med.

Men normalt sett så forsvinner der en gang i januar uansett.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 22:16   #45
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

JA!

Gammel 29-12-09, 23:49   #46
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg bryr meg lite om vekt og pleier normalt ikke veie meg mer enn tre-fire ganger i året, og da er vekta rimelig jevn fra gang til gang. De siste ti årene har vel vekta gradvis gått opp fire kilo. Jeg legger ikke så lett på meg, og det skal i alle fall mer til enn litt ekstra sjokolade. Nå er jeg gravid, så denne jula legger jeg nok på meg litt - og jeg kler visst mye bedre å være rundere i ansiktet i følge enkelte andre. Synd for dem at jeg sikkert går ned mesteparten igjen etter hvert da.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 09:51   #47
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Når jeg ser denne overskriften i kontrollpanelet mitt, leser jeg "Legger du deg i jula?" Og svare på det, er jo definitivt "JA". Heldigvis har jeg fått mye søvn i jula.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 12:59   #48
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Heller motsatt, fikk omgangssyken 3. juledag.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 13:08   #49
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg pleier ikke å legge på meg i julen og har heller ikke gjort det i år. Jeg legger lettere på meg om sommeren.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 13:31   #50
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ikke noe særlig, julemat er slankemat for meg. Jeg spiser jo ikke kjøtt..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.