|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legger du på deg i jula?Foreløpig ned 2 kg...Men vanligvis går jeg opp 2 kg.
![]() |
#42 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legger du på deg i jula?Ikke i denne jula, men det er fordi jeg gikk opp før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Legger du på deg i jula?Jeg pleier ikke legge på meg noe særlig i jule. Og i alle fall ikke denne jula, for jeg har hatt omgangssyke |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legger du på deg i jula?JA!
![]() |
#46 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Legger du på deg i jula?Jeg bryr meg lite om vekt og pleier normalt ikke veie meg mer enn tre-fire ganger i året, og da er vekta rimelig jevn fra gang til gang. De siste ti årene har vel vekta gradvis gått opp fire kilo. Jeg legger ikke så lett på meg, og det skal i alle fall mer til enn litt ekstra sjokolade. Nå er jeg gravid, så denne jula legger jeg nok på meg litt - og jeg kler visst mye bedre å være rundere i ansiktet i følge enkelte andre. Synd for dem at jeg sikkert går ned mesteparten igjen etter hvert da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Legger du på deg i jula?Når jeg ser denne overskriften i kontrollpanelet mitt, leser jeg "Legger du deg i jula?" Og svare på det, er jo definitivt "JA". Heldigvis har jeg fått mye søvn i jula.
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legger du på deg i jula?Nei. Heller motsatt, fikk omgangssyken 3. juledag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Legger du på deg i jula?Ikke noe særlig, julemat er slankemat for meg. Jeg spiser jo ikke kjøtt..
![]() |
|
|