|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Det var det før vi fikk barn og jeg har i grunnen alltid vært vant til at dagen feires med stor ståhei, god mat og mange ilag.
![]() Sist redigert av Mani : 30-12-09 kl 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Jepp,her blir det fest!!
![]() |
#23 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?
Samme her. Men vi kan godt ha "fest" med kun oss fire hvor vi pynter oss og dekker et fint bord, og det kan gjerne også skje på landre dager ellers i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() |
#25 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her er det full fest. Vi er tre faste familier som har feiret sammen i mange år. Det varierer litt hvert år hvor mange vi er, for noe år ber vi noen ekstra.
![]() |
#26 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat sånn har vi det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her blir det nyttårsfest med oss og en vennefamilie. Vi har god mat og pent bord og tidlig på kvelden går vi utenfor med stjerneskudd til de største barna. Etter at barna er lagt koser vi voksne oss videre med litt snacks og vin i moderate mengder. Ved midnatt går vi utenfor døra og ser på fyrverkeriet før vi fortsetter med kos og hygge inne til det er på tide for trøtte småbarnsforeldre å komme seg i seg
![]() |
#28 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Og i år har vi også bedt inn gamle farmor på 92. Hun skulle sitte alene i nabohuset. *best å kjøpe inn en flaske akkevitt til*
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Mannen min vil på fest. Jeg kunne godt tenke meg å sitte hjemme med god film. Siden vi kan se film så mange andre dager i året, så drar vi på fest på nyttårsaften. I år skal vi være sammen med tre andre barnefamilier, så festene er tilpasset vårt "nivå".
![]() |
![]() |
#30 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Det er en fest/høytidsdag vi feirer med venner og god mat. Julebukk går vi, og koser oss med stjerneskudd og så videre. Gleder meg!
![]() |
#32 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Nyttårsaften betyr ikke så mye for meg, å for min del kan jeg godt være hjemme og ikke gjøre noenting. Når vi har feiret i Tromsø har vi gjort nettopp det, spist litt god mat, sendt opp litt raketter og thats it.
![]() |
#33 |
Fortynnet
|
Ja, enig. Jeg svarte ikke ut fra "feste-dag" som i drikke masse, men fra festdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?For meg, og oss er det vel egentlig en festdag, men ikke noen rølpedag nei.
![]() |
#35 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?For min egen del kunne jeg gjerne sitti i joggedress og kost meg med god mat og mann og unger. Ungene har litt høyere forventing til dagen så vi pynter oss, lager god mat, har en vennefamilie på besøk og koser oss. Spiller spill eller bare skraveler frem til rakettene skal opp (for min del skulle de også vært kuttet ut, men eldste forventer det og vennefamilien liker det). Det er tradisjon å være sammen med denne familien og det er veldig koselig.
![]() |
#36 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Njei, vil ikke si det. Vi har rolig feiring med ett eller flere vennepar, med mat og overnatting og alt det innebærer med små barn.
![]() |
#37 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Jeg liker ikke nyttårsaften noe særlig fordi den varer til over midnatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
godt brukt
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her feirere vi med barn om ettermiddag- tidlig kveld, deretter lager vi voksne deilig middag sammen, med rødvin + kaffe avec til desserten. Deretter er det muligens champagne, en pils eller så. Festlig, men ikke tenna - i - taket -fest. Ungene sover fra i 20-21 tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Drømmer
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Ja det er en fesdag med god mat og fine klær. I år reiser mannen bort etter middagen å jeg får besøk av 2 venninner og jenta til ene venninna kommer også. Hun å mini fårvære oppesålenge de orker.Vi skal spille spill , prate å kose oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Nei
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 30-12-09 kl 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|