|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Servise "Siri" noen som vet om forhandlere?Har ikke hørt om det, men om du legger ved et bilde er det kanskje lettere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Servise "Siri" noen som vet om forhandlere?Har heller ikke hørt om det, står det ikke fabrikant er det muligens ikke fra de store kjedene som GlasMagasinet og Tilbords som fører mer kjente merker. De pleier alltid å stemple sine serviser under.
![]() |
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Har ikek hørt om det, men legg inn bilde, kanskje noen som har sett det.
![]() |
#7 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?
Jeg og
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Hvor har dere kjøpt servise? - Det var kjempefint altså, men vi samler på ***, så vi tenkte å bytte det til det - så vi får flere av samme serie.
![]() |
#12 |
Passiv
|
Du har jo selvsagt helt rett Bauche. Hadde ikke blitt sur jeg heller altså. Men jeg tror kanskje jeg ville spurt mottaker før jeg kjøpte gave - samler dere på noe? |
![]() |
![]() |
#13 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Takk for innspill. Serviset er fint det, altså. Pent, men veldig nøytralt og litt kjedelig. Men greia er at vi fikk bare frokosttallerkner, og vi har bare ett gammelt hverdagsservise fra IKEA som jeg har tenkt å bytte ut. Leter bare etter ett som jeg har lyst på. Vil gjerne ha ett litt mer spenstig design, enn både det vi har og det vi fikk. Jeg har vært på leting i mange år, men er litt kresen, og vil gjerne velge selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Hvis det ikke er stemplet ville jeg startet med å lete på -nille, Europris o.l. De selger en god del serviser og de jeg har vært borti har ikke vært stemplet.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Nå vet jeg ikke om dette er et "dyrt" servise eller et mer "billig" et. (har du fått typ 8 tallerkener, vil jeg tro det er relativt billig, med mindre du får julegaver i 2000-kronersklassen)
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Jeg tror neppe det er noe dyrt servise, nei. Giverne er definitivt oppegående og ville nok aldri "startet og samlet" på ett dyrt servise til oss. Jeg tror muligens det er bare er en tulletilleggsgave fordi de synes at vi har litt vel mye hummer og kanari av frokosttallerkner. (Og det stemmer jo, siden vi har fra to gamle IKEA-serviser, noen veldig slitne melamintallerkner, barneplastasjetter fra IKEA samt enkelttallerkner fra fire forskjelige barneserviser). Kanskje jeg bare skal beholde det, og bytte ut noe av det gamle. Men synes det er litt for galt mtp. "bruk og kast" også, i all den tid jeg har tenkt å bytte det ut med noe helt annet med tid og stunder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Synes det siste var en god idé jeg da - behold det og slit det ut. Er det av den litt billige og "Porøse" varianten, kan jeg fortelle at med små barn i huset, så forsvinner de raskt - de tåler fint lite...*snakker av erfaring*
![]() |
#18 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Litt nysgjerrig så jeg googlet, og fant "siri porselen" omtalt i en blogg: vinglefroken.blogspot.com. Kan hende du kan kontakte henne og spørre?
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Servise "Siri" - noen som vet om forhandlere?Hey hey. Der var det gitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Jeg bytter ut hverdagsservise mitt til Rød origo nå. Sliter med å få tak i deler i Norge, men vet broren min har kjøpt en del i Sverige som vi fikk litt av til jul og regner med vi får resten i bursdagsgave.
![]() |
|
|