|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken mobil til 7-åring?Han liker å høre på musikk, så det er nok den finessen bortsett fra sms og ringing som vil være viktigst. Helst Sony Ericsson.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken mobil til 7 åring?Jeg har ingen mobiltips, men vil bare si at lavt strålingsnivå er den faktoren jeg hadde vektlagt høyest ved kjøp av mobil til små barn.
![]() |
#3 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil til 7-åring?Storesøster (8) fikk SE F305 til jul. Den skal være en såkalt spillmobil, men også ok å høre musikk på. Hun har bare brukt den bittelitt, og ikke lastet musikk på den eller noe, men mannen ble visstnok anbefalt den i butikken.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken mobil til 7-åring?(Jeg kan liksom ikke se for meg at min 7 åring skal klare å håndtere en mobil. Eller undervuderer jeg han?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken mobil til 7-åring?Vi valgte å gi vår 7 åring en gammel telefon som vi hadde liggende. Han er såpass aktiv og lite forsiktig ennå, så det var utelukket å kjøpe ny til han ennå.
![]() |
#6 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvilken mobil til 7-åring?Vår 7-åring fikk mobil i julegave. Mest fordi at hun er alene hjemme to dager i uka etter skoletid, men også fordi det var det hun ønsket seg mest.
![]() |
|
|