Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnevakt på nyttårsaften?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Barnevakt på nyttårsaften?
Nei, aldri. 171 82,21%
Ja, alltid. 2 0,96%
Det har skjedd 29 13,94%
Annet.... 6 2,88%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 22:54   #1
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Barnevakt på nyttårsaften?

Etter å ha lest nyttårsaften-tråden, ble jeg litt nysgjerrig; er det mange som får barnevakt på nyttårsaften?

Det har aldri vært aktuelt her i gården. Travle besteforeldre...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 22:55   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnevakt på nyttårsaften?

Vi har vanskelig med å få barnepike på vanlige dager og enda verre på røde dager.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 22:55   #3
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde barnevakt i fjor, av naturlige årsaker siden vi var på føden. Men det særdeles lite travle besteforeldreparet hadde nok helst sluppet å være barnevakt denne dagen ja. Så vi kommer nok ikke til å be om det flere ganger.

Gammel 30-12-09, 22:55   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har alltid vært uaktuelt hos oss, ingen ledige besteforeldre, de har planer. Og det er helt fint for oss, vi vil feire med S. Det er ingen av vennene våre som har barnevakt den dagen til vanlig heller, så det blir uansett barnefeiring.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 22:55   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har vi aldri hatt og vil ikke ha det heller. Vi koser oss med raketter og stjerneskudd i "barnetv-tid". Nå er eldste så stor at han klarer å være våken til midnatt også.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 22:55   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har ikke vært tema her. Vi har alltid feiret enten hjemme hos oss selv eller hos andre der barn er velkomne.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 22:56   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Det har aldri vært aktuelt, nyttårsaften feirer vi helst sammen med LilleVenn

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 22:56   #8
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Har aldri hatt barnevakt på nyttårsaften, men har det i år, men bare fordi jeg skal på kveldsvakt...
De (foreldrene mine) hadde nok vært sammen med oss likevel da.

Gammel 30-12-09, 22:56   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anser det som relativt aktuelt at barna kan feire nyttår sammen med besteforeldrene en gang iblant, ja. De har som regel ingen planer, og jeg tror ikke de ville ha noe imot å være med på å lage en hyggelig feiring sammen med barnebarna. Foreløpig er ungene så små at det ikke har vært aktuelt.

Gammel 30-12-09, 22:57   #10
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde det et par ganger da jeg var alene med eldste. Har ikke behov for det nå.

Gammel 30-12-09, 22:57   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det har aldri vært aktuelt her.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 22:58   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har aldri vært ønskelig fra vår side, men jeg tror nok at svigers hadde vært barnevakt om vi hadde spurt dem. De er stort sett hjemme på nyttårsaften og har rolig besøk av familien (svigermors søster), så jeg tror at de gjerne hadde hatt barnebarna på overnatting dersom vi hadde hatt behov for dette.

For oss er nyttårsaften en familiedag, og vi har derfor ikke hatt behov for barnevakt akkurat denne kvelden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 22:58   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt det ett år. Av 11 med barn.

Gammel 30-12-09, 22:59   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nei, det har ikke skjedd foreløpig og jeg tviler på det blir aktuelt - vi har ungene med oss, eller vi - som oftest - inviterer hjem til oss!

Gammel 30-12-09, 22:59   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke hatt det nei, men jeg kunne godt tenke meg at minsten feiret med besteforeldrene i fjor eller i år, så vi slapp legge-problematikken osv siden han er så liten og sikkert hadde hatt det BEDRE hos besteforeldrene enn i all ståheien hos venner og sånt. Men vi har ham med oss, og neste år blir det jo mye lettere, blir lettere for hvert år han blir eldre. Han er heldigvis ofte glad og sosial når det er mange mennesker tilstede, så jeg tror det skal gå greit i år også.

Gammel 30-12-09, 23:00   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

hvis det skulle ha vært aktuelt måtte det ha vært besteforeldre, sånn at barna også hadde fått kost seg den dagen, ikke bare ble satt bort til en eller annen som passer for penger. Hittil har det ikke vært aktuelt. Det hender vi er i Spania i nyttårshelgen hos mine foreldre, men de har sin egen nyttårstradisjon, så vi har barnevakt alle andre dager enn akkurat den dagen. Savner ikke det heller, synes det er fint å være sammen med de nærmeste på en sånn dag.

Gammel 30-12-09, 23:01   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er pollspørsmålet ditt? (Slik det står nå ("Barnevakt på nyttårsaften?" så trenger ikke svaret på det være det samme som det du har i hovedinnlegget ( [...] er det mange som får barnevakt på nyttårsaften?).

For oss er det ikke aktuelt å ha barnevakt på nyttårsaften. Hvis jeg hadde ønsket så hadde det vært ganske "lett" å avtale at min mor kom for å være barnevakt hvis det hadde vært ønskelig, men nyttårsaften ønsker vi å feire i det minste i samme hus som ungene. Foreløpig hovedsakelig fordi eldstemann våkner fordi han er redd raketter (i år synes han forhåpentligvis at det er kult) - og da vil vi være der. Feirer vi sammen med venner så har de også barn.

Gammel 30-12-09, 23:01   #18
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Vi har det i år, dem to elste skal som sagt til faren sin. Hun minste skal til foreldrene til sambo, dem som ønsket det ikke vi som spurte. Har hatt barnevakt engang før når elste var 3 mnd, da var det mine foreldre som spurte, bortsett fra att jeg ringte hjem hver 10 min så gikk det greit, det var det året det var millenium.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 23:03   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror vi kunne klart å skaffe barnevakt om vi var tidlig ute. Men det er fullstendig uaktuelt, det er en familiekveld for oss.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 23:04   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt det en gang. Jeg har ikke spurt flere ganger. Nå har ungene reist til min mor, men jeg er hjemme. Så det er strengt tatt ikke barnevakt, all den tid jeg ikke skal noe sted.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.