|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
136 | 55,06% |
Nei |
51 | 20,65% |
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt |
50 | 20,24% |
Annet (spesifiser i tråd) |
10 | 4,05% |
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Nei. Jeg er bare pertentlig og straight. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Hehe.. I tilfelle en del ser meg som ei totalt alkoholisert jente, så får jeg nevne at jeg like greit kan dra ut med vennegjenger uten å drikke alkohol. Kan ta like mye av med å danse, flire, fjase og flørte. Og har det like moro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Har ikke vært på fylla siden 9 juni 2008. Da var det captian Morgan party for utelivsbransjen.
![]() |
#44 |
Audacious
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg drikker ikke alkohol.
![]() |
#47 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Fyllekule for meg betyr å bli dritings. Det har jeg aldri satt pris på for meg har det alltid vært et resultat av feilberegning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, det kan være gøy. Det blir ikke mer enn et par ganger i året.
![]() |
#49 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?JA!! og det skjer så altfor skjelden..
![]() |
#50 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg liker å drikke meg småtipsy på vin og drinker - Fyllekule er i hodet mitt flatfyll, og det er ikke helt greia for min del altså.
![]() |
#51 |
Tankefull
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Kan drikke meg brisen og småfull, men liker ikke å drikke slik at jeg mister kontroll. Aldri likt det. Nå er det sjelden jeg fester. Blir maks ett par ganger i året. Å drikke meg litt langt nedi rødvinsflasken skjer oftere, men ikke så ofte at jeg vil si jeg har ett problem.
![]() |
#52 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg setter veldig stor pris på kvelder ute med gode venner, med og uten mannen. Det trenger ikke nødvendigvis være alkohol involvert, men gøy det også. Jeg var på ego venninnetur til hovedstaden i desember og kjenner at det gjorde underverker for humør og selvfølelse.
![]() |
#53 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Åjada, men jeg kaller det ikke fyllekule nei. Ut å kose seg vil jeg si.
![]() |
#54 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg klarer ikke å koble mellom mitt alkoholforbruk i dag og fyllekule. Jeg drikker meg absolutt beruset et par, tre ganger i året men det er lenge siden jeg gadd drikke så mye at dagen derpå ble ødelagt. Små barn gjør noe med lysten til det.
![]() |
#55 |
Peppy!
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg kjenner meg igjen i fyllehalvkulene til Elinblu. Jeg hadde en slik i går, og det var supert. Jeg er i god form i dag, og det er slik jeg må holde det, jeg takler ikke å drikke så mye at jeg blir dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
#57 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja, men det blir lengre og lengre mellom de. Fra ca en gang i uken som student, via ca to ganger i måneden som lønnsmottaker uten barn, er jeg nå nede i to ganger i året. Ca. Det holder, for jeg blir alltid så dårlig av det at det (nesten) ikke er verdt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Eg set pris på ei fyllekule i ny og ne, heilt klart. No har det ikkje blitt sidan før eg vart mor, men eg antar at det blir meir begersvinging på meg seinare.
![]() |
#59 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?De siste to årene har jeg ikke drukket alkohol. Det er flere grunner til det.
![]() |
#60 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Drikker heller ikke alkohol, men lever i beste velgående - ikke er jeg særlig pertentlig av meg heller.
![]() |
|
|