|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg er vist en smule sær...Jeg tenner i det store og hele svært lite levende lys her i huset. Jo, jeg liker levende lys, men allikevel er det noe som stopper meg.
![]() |
#2 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Jeg er vist en smule sær...Sært. Her ser det til tider ut som et kloster med alle stearinlysene.
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Jeg er vist en smule sær...Jeg tenner heller ikke noe særlig lys. Mest fordi vi har to barn på 1 og 3 år, og fordi vi da må sitte pal ved siden av det tente lyset og passe på. Er mindre redd for brann enn for at de skal brenne seg. Det blir for stress, jeg venter heller noen år.
![]() |
#5 |
Tankefull
|
![]() Sv: Jeg er vist en smule sær...Jeg er også veldig forsiktig. Kun kubbelys eller sånne duftelys i glass.
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Jeg er vist en smule sær...Kubbelys kan velte eller tenne fyr på flagrende gardiner. Telys kan sette fyr på sine omgivelser. :erfart:
![]() |
#7 |
Tankefull
|
![]() Sv: Jeg er vist en smule sær...
Sant, derfor har jeg mine kubbelys nedi store glasskuppler. Telys (som jeg ikke bruker så ofte nå lengre) står nedi glass. Og hvis jeg har lys i vinduet står de i midten og ikke ut mot sidene.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Jeg er vist en smule sær...Nja, sær synes jeg vel du ikke er, med levende lys kan man jo nesten ikke være for forsiktig.
![]() |
|
|