|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?Jeg har vært masse på ferie i Danmark og anbefaler Fyn på det varmeste! Spesielt Syd-Fyn. I Faaborg har jeg vært tre ganger og det er en nydelig by, masse å finne på i området rundt, kort til Odense og i det hele tatt. Jeg har ikke vært på øyene sør for Fyn (bortsett fra som liten jente, da vi ogsp reiste masse i Danmark), men jeg har veldig lyst.
Vi var i Juelsminde i forfjor. Vi var veldig uheldige med været (juli), det var kaldt og regnet hele tiden. Byen var helt død (sikkert pga været) og jeg kan huske at vi kjørte og kjørte og kjørte for å komme oss litt rundt. Frister ikke til gjentakelse, men som sagt, været var dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?
Skriver under på den.
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Vi har vært der i juli de tre siste årene med rundt 30 grader og sol. Mye bedre enn syden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg er enig i at Damnark er bedre enn syden i fint vær. I fjor var vi i Faaborg i juli i 30 graders varme. Men sommeren 2004 (3.-10. juli) var det IKKE sommervær i Juelsminde!! Tretten grader og regn hver dag.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Noen med erfaringer fra noen av disse stedene i Danmark?Man er ikke garantert sommervarme med en uke i Danmark i juli, nei. Uansett hvilket sted man velger. Så det er et sjansespill uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|