Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kaldt, men vakkert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 14:47   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Kaldt, men vakkert

Denne kulda er såpass heftig at jeg ikke trives ute. Men det er vakkert, og idag måtte jeg ut og knipse litt. Det er mulig mitt Canon ixus 50 ikke gjengir naturen så vakkert som den faktisk er, men slk så det ut rundt huset vårt. Vi bor i et winterwonderland:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 046.jpg (189,1 KB, 80 visninger)
Filtype: jpg Bilde 045.jpg (179,1 KB, 59 visninger)
Gammel 30-12-09, 15:02   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kaldt, men vakkert

Ah, vakkert!

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 15:07   #3
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er vakkert. Men jeg syns egentlig litt synd på hestene som er ute...

Gammel 30-12-09, 17:47   #4
maria78
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
maria78 er litt kul
Standard

Ja det er kaldt her også, minus 20, men med riktige klær så klarte vi å kose oss ute i det nydelige været i dag også vinteren er en fin tid den også
To nydelige bilder du hadde tatt.

maria78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 23:37   #5
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Vakre bilder. Godt med noen påminnelser om hvor vakkert det er i denne mørke tida, når jeg lengter mot vår og lysere tider.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 23:40   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er vakkert!

Så kald vinter som nå har vi ikke hatt på Sørlandet på mange år, ikke over tid i allefall ...kan heller ikke huske temperaturer ned mot -10 °C ++ så lenge jeg har bodd her. Men gud så herlig det egentlig er, når det virkelig knitrer som isopor i snøen og det glittrer i solskinnet!! Vinteren er vakker!!

Gammel 31-12-09, 10:50   #7
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Ja, det er vakkert. Men jeg syns egentlig litt synd på hestene som er ute...

Seriøst?

Fine bilder, forresten!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:52   #8
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vakkert! Ser på bildene at det er iskaldt.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 11:13   #9
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trro det er bare godt for hestene å være litt ute jeg, de ser da både godt påkledde og godt foret ut.
Ellers var det noen deilige, kalde bilder.

Gammel 31-12-09, 11:23   #10
Left
Passiv

Standard

Herlig
Var ute en tur i går, med skikkelig thermodress og skikkelig skotøy. Er man godt nok kledd går det helt fint, og det er ufattelig vakkert med rim på trærne osv.

Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 12:05   #11
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Det var flotte bilder, vinteren er vakker særlig når den er som nå. Her jeg bor har det vært nede i -20 i natt og jeg bor på sørlandet ei mil fra kysten.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 14:19   #12
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Seriøst?

Fine bilder, forresten!

Den uttalelsen sier vel mest om hvor mye jeg vet om hester...

I går var det minuss 22 her midt på dagen, men idage er det bare minus 15. Så jeg må gå en liten tur.
Igår var det nesten fullmåne over tretoppene så vi satt bare og så og så...
Idag så vi tre rådyr som sprang over jordet. Det er helt fantastisk vakkert her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.