Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Mormor har malt "marimekko"-tallerkner til meg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-09, 15:52   #38
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mormor har malt "marimekko"-tallerkner til meg

Nydelige tallerkener Fibi. Mormora di er kjempeflink. Jeg var innom hjemmesiden hennes og kikket. Hun er veldig dyktig. Hatten av for mormora di, for det der er ikke gjort på en to tre, hverken å utføre eller å lære. Nesten så jeg fikk lyst til å prøve. Har du forsøkt deg på porselensmaling? Jeg har såvidt prøvd, men det er mange år siden. Min mor var kjempeflink, men hun har ikke malt på mange år. Og dessverre solgte hun det meste av det hun malte. Jeg har mye da. Både fat, serviser og andre ting. Og har faktisk malt en vase engang selv også. Og noen fat...
Min mor gikk på kurs hos blant annet Kari Unn Paye og Vesla Kielland, ser kurslederne til din mormor er blant samme gjengen. Godt Nytt år Fibi. :-)

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.