Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Grand Prix

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 20:56   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grand Prix

Er det bare jeg som blir ufattelig flau på deltagernes vegne?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 20:58   #2
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gran Prix

Infinity er grusomme!

Gammel 20-01-07, 21:01   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det gjelder ikke bare deg nei. I Grand Prix er alltid nivået på sangene så utrolig lavt!

Og jeg trodde virkelig at Infinity hadde forsvunnet fra jordens overflate,
og fikk åndenød og nesten angstanfall da jeg så dem igjen i Se og Hør forleden.

Gammel 20-01-07, 21:03   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Og jeg trodde virkelig at Infinity hadde forsvunnet fra jordens overflate,
og fikk åndenød og nesten angstanfall da jeg så dem igjen i Se og Hør forleden.

:hvesende pust:

Gammel 20-01-07, 21:20   #5
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Nei, du er absolutt ikke alene...

Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:26   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grand Prix

Så glad jeg er for at jeg har et forum å være på!

Gammel 20-01-07, 21:30   #7
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

8 åringens kommentar om vinneren. "Mamma du er mye finere på håret når du nettopp har stått opp."

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:42   #8
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg så på, men så spilte drittungen (på 20) hos naboene så høyt at det helt overdøvet tv-lyden i stua mi. Aner ikke hvordan sangene var, men men. Infinity husker jeg som et mareritt fra lenge siden. Det meste andre virket kjedelig, og noe rimelig pinlig, ja. HE ville jeg skulle stemme på Torild Sivertsen, men så hørte han ingen av de andre bidraga heller. -Stemte ikke på noen, bare så det er sagt. Det får være nok at jeg sendte inn en stemme til Lordi fra HE under forrige internasjonale finale.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:54   #9
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg zappet såvidt innom mot slutten av programmet, og umiddelbart håpet jeg at ihvertfall ikke vesenet med det grufulle, røde håret skulle stikke av med seieren.
Dessuten ringte det en bjelle da jeg hørte Infinity, og etterpå ble jeg sittende og gruble på hvilke såkalte "landeplager" de var ansvarlig for på 90-tallet.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:55   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk meg en god latter jeg, rett og slett grusomt

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:56   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så det ikke. Gikk ikke Gullfisken samtidig? Mye morsommere!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:00   #12
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg så det ikke. Gikk ikke Gullfisken samtidig? Mye morsommere!

Niks. Gullfisken begynte etterpå.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:27   #13
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Niks. Gullfisken begynte etterpå.

Hvilken reklame vant Gullfisken? (driter i GP )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:30   #14
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Hvilken reklame vant Gullfisken? (driter i GP )

Try sin (selvfølgelig) reklame for Blindeforbundet. Det med den vidunderlig vakre labradoren!

Gammel 20-01-07, 23:33   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Try sin (selvfølgelig) reklame for Blindeforbundet. Det med den vidunderlig vakre labradoren!

Takk skal du ha Gullet mitt våknet opp på slutten av programmet, så jeg gikk glipp av slutten.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:39   #16
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Den er nydelig. Det var min favoritt.
Er glad grandiosa plagen ikke vant.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:41   #17
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Den er nydelig. Det var min favoritt.
Er glad grandiosa plagen ikke vant.

I ånd av tidligere "Harry-tråder": Ingenting er vel mer Harry enn Grandiosa ...

Gammel 20-01-07, 23:50   #18
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg så litt grand prix. Det var fryktelig.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 23:55   #19
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg så litt grand prix. Det var fryktelig.

Jeg tror deg!

Gammel 21-01-07, 00:48   #20
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Det stod på i bakgrunnen. Mannen ba meg slå av. Jeg gjorde det, og skjønner enda ikke hvorfor jeg lot det stå på såpass lenge. Det var fælt.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.