|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Side, Tyrkia?Noen som har erfaringer med det?? |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Side, Tyrkia?Vi var på Side Resort sommeren 08 og det var helt sykt bra hotell. Vi var i Alanya i fjor og jeg angret veldig, Side er 10 ganger bedre! Side Resort er et Ving Sungarden hotell og ikke så stort som Sunwinghotellet, og ligger dessuten mye mer sentralt enn Sunwinghotellet. De hadde billig mat og drikke på hotellet, ungene spiste gratis av buffeten mener jeg. Maten var kjempegod, variert, mye å velge i. Store basseng, noen dype, noen grunne, åhh jeg lengter tilbake der.
![]() |
#3 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Side, Tyrkia?Vi var der for 2 år siden, sommeren 2008.
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Side, Tyrkia?Vi vurderer å reise hit i såfall: |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Side, Tyrkia?Ja det er det hotellet ja. Jeg glemte å si at det var underholdning og minidisco for ungene hver kveld, og en del aktiviteter på dagtid for ungene også. Minidisco i bassenget og diverse konkurranser var veldig stas for ungene.
![]() |
#6 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Side, Tyrkia?Jeg synes bildene snakker forholdsvis sant.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Side, Tyrkia?Kjenner flere som har vært i Side, og alle skryter stort sett uhemmet av oppholdet. |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Side, Tyrkia?
Vi var i Side, på dette hotellet, for noen år siden. Ingenting å utsett på hotellet, men vi var ikke så fornøyde med byen stedet sånn ellers. Men om en har vært i Tyrkia tidligere og treves er det sikkert bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Side, Tyrkia?Vi var på Sunwing resort og spa Side beach for 1,5 år siden. hotellet er nytt, og ligger veldig fint til. Flott show, og vannaerobic for både voksne og barn. anbefales.
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Side, Tyrkia?Mannen og jeg var i Side for 9 år siden og likte oss godt. Vi brukte Side som base og reiste på rafting i fjellene, på tur til Istanbul og andre steder. Vi vurderer Side som et fint sted å ta med ungene.
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: Side, Tyrkia?Løve: Side er jo kremeksemplet på en romersk garnisonsby! Med en guidebok (roughguide) eller grunnfag historie er Side i seg selv et interessant reisemål.
![]() |
|
|