|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Javel
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Her har vi hatt fast tradisjon de siste årene at et vennepar med barn på samme alder kommer til oss. På menyen er det kalkun og krumkaker med multekrem. De overnatter alltid og så legger vi ungene etterhvert (det blir jo litt lenger oppetid etterhvert som de vokser til).
![]() |
#82 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Nå er bordet dekket med nystivet hvit duk, pen servise, sølvtøy, krystall og blomster. Kalkun nr. 2 er i ovnen, og det er egentlig bare å gjøre seg selv i stand.
![]() |
#83 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Alltid vært en form for festdag, med litt pyntet stil og god mat, vin og hygge.
![]() |
![]() |
#84 |
Passiv
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Ingen festdag, feirer med Pelsen hjemme. |
![]() |
![]() |
#85 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Jeg undrer meg på hva endel mener med "fest"? I mitt hode trenger det slett ikke innebære full fart, masse folk og mye alkohol. Sist redigert av Michelle : 31-12-09 kl 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Vi pleier alltid å feire med vennegjengen, hvor de fleste har barn. Da blir det sen middag, og mange gode samtaler. Vi ser på fyrverkeriet, så pleier vi å trekke oss tilbake ikke lenge etter midnatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Vi lager god mat, inviterer gjerne ett vennepar, pynter oss, skravler og koser oss uti de små timer.
![]() |
#89 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Nyttårsaften er ikke noen 'big deal' for meg, men vi er som regel alltid sammen med noen andre og har en festlig tilstelning av et eller annet slag.
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?I går var vi invitert til en familie i nærheten her med jevnaldrende barn. Vi spiste pinnekjøtt og hadde god dessert i 20-tiden. Ungene var ute hele kvelden og så på fyrverkeri og lekte seg i snøen. Vi var hjemme kl 02.00 og gikk å la oss trette og glade. Det var en meget hyggelig kveld med ogd mat og god drikke.
![]() |
#91 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er nyttårsaften en festdag hos dere?Jeg er ikke fan av fyllefesting, dessuten synes jeg nyttårsaften er litt oppskrytt. I år jobbet jeg. Ifjor var vi hos et vennepar og feiret under rolige omstendigheter, da verten var høygravid, det andre paret hadde med en nyfødt og vi hadde med frøkna vår.
![]() |
|
|