|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Dyreparken i mai?Ungene har så lyst på en tur til Kristiansand dyrepark til sommeren. Det passer en smule dårlig med tanke på termin i begynnelsen av juli.
![]() |
#2 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken i mai ?Du får i alle fall ganske rimelig overnatting i Kardemommeby i første halvdel av mai. Ungene hadde "graduation-tur" dit siste året i barnehagen, og det var rimelig - uten at jeg husker akkurat prisen. I helgene er alt åpent i mai (mener jeg), og det kan være ganske fint å være der utenom juli... :understatement:
![]() |
![]() |
#6 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyreparken i mai ?Jeg har vært der i begynnelsen av april, og det var også OK. Mai tror jeg er helt supert. Slå opp på nettsidene til Dyreparken, tror det er mye sesonginfo der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Dyreparken i mai ?Mai er en super tid - nå har jo vi parken rett borti svingen, og er der hele tiden, foruten nettopp i høysesongen. April, mai, slutten av august, september og desember er igrunnen den aller beste tiden ...og alle søndager med vaffelstua!
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Dyreparken i mai ?Mai er en kjempefin tin å dra i dyreparken på.
![]() |
#9 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Dyreparken i mai ?
Jeg kan bare signere Maximillia.
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Dyreparken i mai?Vi var der i mai i fjor, og det var fantastisk! Slutten av mai, mener jeg å huske. Det var ikke alt som var åpent. F.ek. var tømmerrenna bare åpen i helgene. Det var heller ingen show i Kardemomme by, men det var fint og stille og rolig der, og bakeren var åpen. Alle dyrene var tilgjengelige, og en del barne-attraksjoner. Vi var der flere dager, og fikk med oss tivoli-tingene på søndagen og "sparte" dyrene til mandagen. Vi bodde i campinghytte rett utenfor inngangen, men kunne godt ha bodd i Kardemomme by.
![]() |
|
|