|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?
Ufint!
![]() |
#163 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg har omtrent aldri byttet noe tidligere, men i år ble det en del ting. Et par gensere til ungene som var for små, minsten fikk en ullstilongs som vi ikke trenger siden han har 8 stk i samme str, en lydbok som 9 åringen ikke tør høre på, slalomstøvler som var for små, en ulltrøye til meg som jeg heller ville ha et annet merke i (mannen visste at jeg mest sannsynlig kom til å bytte da han kjøpte den) og en god del deler til serviset vårt. Vi trenger ikke 18 tallerkner og 3 salatboller.
![]() |
#164 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg bytter hvis det er noe vi har fra før eller noe vi har alt for mye av. I år byttes feks sengetøy fordi vi har hundre sett i den str. Og så bytter vi 3-4 leker som vi hadde fra før.
![]() |
#165 |
maler
|
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Det jeg vil bytte i år er ikke byttbart. Typisk ting kjøpt på salg for en stund tilbake, med og uten lapper på. Samme folk hvert år som ikke skjønner at barn vokser.
![]() |
#166 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter når vi får noe i feil størrelser.
![]() |
#167 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi skal bytte en stk Harry Potter DVD som vi fikk 2 av, og en genser til Lille som er for liten. Vi fikk også 2 stk av Istid 3 på DVD, men vertskapet fikk den av oss på julaften siden vi ikke trenger 2. Slemme er vi...
![]() |
#168 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg bytter en god del klær som ungene får. Og siden jeg har mange barn, så blir det en hel del gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Skal ut og bytte temmelig mye i morgen. Det meste klær som er i feil størrelse til ungene og meg selv samt noen leker og bøker vi har fra før. Håper inderlig at de vi gir gaver til også bytter dem dersom de ikke kan nyttiggjøre seg av dem.
![]() |
#170 |
er her
|
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Bytter bare det vi har fra før av, i år fikk vi en film vi skal bytte inn og størsten fikk en lego han har fra før. Ellers bytter vi ikke.
![]() |
#171 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter også veldig lite, kun for små/"ubrukelige" klær og ting de har fra før/får to av.
![]() |
#172 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Ingen utstrakt bytting her i huset nei!
![]() |
#173 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?
Det er ufint å bytte, du burde heller kjøpt større bord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Den ene julegaven vi fikk av min mor og stefar virket ikke, så den var de og byttet for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|