Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-09, 19:57   #161
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

To laken i 180 cm bredde skal byttes i to laken i 150 cm bredde

Ufint!

Jeg har vært på KID i dag. For 2 stygge sengesett, som bare hadde blitt liggende i skapet, har jeg fått 3 laken til ungenes senger, og dyne til yngstejenta som hun kan ha på hytta hele sommeren.

Gammel 28-12-09, 20:32   #162
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ufint!

Ja, huff virkelig! Tilgodelapp på kr. 60 fikk jeg også. Bør kanskje sende den i retur til giveren?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 20:48   #163
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har omtrent aldri byttet noe tidligere, men i år ble det en del ting. Et par gensere til ungene som var for små, minsten fikk en ullstilongs som vi ikke trenger siden han har 8 stk i samme str, en lydbok som 9 åringen ikke tør høre på, slalomstøvler som var for små, en ulltrøye til meg som jeg heller ville ha et annet merke i (mannen visste at jeg mest sannsynlig kom til å bytte da han kjøpte den) og en god del deler til serviset vårt. Vi trenger ikke 18 tallerkner og 3 salatboller.

Gammel 28-12-09, 20:59   #164
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bytter hvis det er noe vi har fra før eller noe vi har alt for mye av. I år byttes feks sengetøy fordi vi har hundre sett i den str. Og så bytter vi 3-4 leker som vi hadde fra før.

Jeg bytter også til andre størrelser. I år fikk jeg en bh som er to nr for stor, lurer på om puppene min ser så store ut også? I så fall er det helt konge!

Gammel 28-12-09, 21:01   #165
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg vil bytte i år er ikke byttbart. Typisk ting kjøpt på salg for en stund tilbake, med og uten lapper på. Samme folk hvert år som ikke skjønner at barn vokser.

Gammel 28-12-09, 21:05   #166
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi bytter når vi får noe i feil størrelser.
I år skal jeg bytte en duk som er 3 meter lang, jeg har ingen bord som er store nok til den.

Gammel 28-12-09, 21:20   #167
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vi skal bytte en stk Harry Potter DVD som vi fikk 2 av, og en genser til Lille som er for liten. Vi fikk også 2 stk av Istid 3 på DVD, men vertskapet fikk den av oss på julaften siden vi ikke trenger 2. Slemme er vi...

Gammel 28-12-09, 21:30   #168
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Jeg bytter en god del klær som ungene får. Og siden jeg har mange barn, så blir det en hel del gaver.

Både mine foreldre og mannens familie er notoriske til å kjøpe klær som ikke passer, til tross for at jeg har fortalt hvilke størrelser de bruker. Da synes jeg det er best, både for oss, og også for den som ga gaven, at jeg bytter det i noe som faktisk passer og dermed blir brukt.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 22:38   #169
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Skal ut og bytte temmelig mye i morgen. Det meste klær som er i feil størrelse til ungene og meg selv samt noen leker og bøker vi har fra før. Håper inderlig at de vi gir gaver til også bytter dem dersom de ikke kan nyttiggjøre seg av dem.

Gammel 28-12-09, 22:41   #170
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Bytter bare det vi har fra før av, i år fikk vi en film vi skal bytte inn og størsten fikk en lego han har fra før. Ellers bytter vi ikke.

Gammel 31-12-09, 00:55   #171
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Vi bytter også veldig lite, kun for små/"ubrukelige" klær og ting de har fra før/får to av.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 11:27   #172
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Ingen utstrakt bytting her i huset nei!

Her skal det byttes to stk ullundertøy sett til oss voksne. Feil str.
Et stk Lego traktor da pompen har den fra før.

Skulle gjerne ha byttet en genser for eldste også, men vanskelig å spore opp hvor den kommer fra..

Gammel 31-12-09, 12:46   #173
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Vi bytter når vi får noe i feil størrelser.
I år skal jeg bytte en duk som er 3 meter lang, jeg har ingen bord som er store nok til den.

Det er ufint å bytte, du burde heller kjøpt større bord.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 10:11   #174
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 15:16   #175
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den ene julegaven vi fikk av min mor og stefar virket ikke, så den var de og byttet for oss.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.