Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Stekepanne

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-10, 12:43   #21
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Stekepanne

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg har kapitulert på billigvariantene inkl. IKEA og har kjøpt Titanium Nowo fra Woll. Det er Titanbeleggg som skal tåle metall, men jeg bruker bare tre og plast. Er veldig fornøyd så langt, de koster rundt 800-900kr.

De har jeg forelsket meg i også, genialt system der man kan ta av håndtaket for å gratinere noe i ovnen

http://www.elkjop.no/product/hus-hje...owo-stekepanne

Gammel 02-01-10, 15:10   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har handlet på Ultra de siste gangene, koster under 300 kroner, og gjør god nytte for seg. Holder vesentlig lenger enn de dyre vi har hatt i hvertfall, kan virkelig anbefales.

Merket er Schou, og fåes altså i nonfood-avdelingen til Ultra.

Gammel 02-01-10, 17:20   #23
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Vi har to klassiske jernpanner med trehåndtak. En stor og en liten. De må stekes inn, kan aldri vaskes med såpe, men det er de beste pannene i verden.

Jeg MÅ kunne bruke Zalo i ny og ne altså.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:21   #24
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg har handlet på Ultra de siste gangene, koster under 300 kroner, og gjør god nytte for seg. Holder vesentlig lenger enn de dyre vi har hatt i hvertfall, kan virkelig anbefales.

Merket er Schou, og fåes altså i nonfood-avdelingen til Ultra.

Vi har til min store sorg ikke Ultra i Bergen!

Men all tipsene deres har ihvertfall overbevist meg om at det blir en billig sak.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:30   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er misfornøyd med Teflon sine.
De skal liksom ha 10 års garanti, og tåle det meste. Men likevel er de stygge etter 2 år. Det duger ikke synes jeg Og vi har behandlet vår pent også.
Da må det jo være like greit med billig fra IKEA hvert 2. år?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:34   #26
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg MÅ kunne bruke Zalo i ny og ne altså.

Når de er gamle og innstekte nok tåler de såpevask en gang i mellom.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:39   #27
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

De har jeg forelsket meg i også, genialt system der man kan ta av håndtaket for å gratinere noe i ovnen

Vi har samme å er veldig fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:44   #28
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Nowo Titanium er fantastiske stekepanner!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:46   #29
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Den fikk jeg til jul for et par år siden, og nå har den stekt sine siste stekeobjekter. ALT setter seg fast i den.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 18:47   #30
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg er misfornøyd med Teflon sine.
De skal liksom ha 10 års garanti, og tåle det meste. Men likevel er de stygge etter 2 år. Det duger ikke synes jeg Og vi har behandlet vår pent også.
Da må det jo være like greit med billig fra IKEA hvert 2. år?

Akkurat min erfaring også. Derfor prøvde jeg den fra IKEA 365. Planen var å heller bytte årlig, men den er fortsatt som ny etter to års bruk. Til under 200 kr så er ihvertfall jeg superfonøyd.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.