|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor får jeg tak i store stofftrykk i metervare?Jeg har en gang sett at noen hadde et lerret med et stort trykket tre hengende på veggen. Vissnok kjøpt i metervare på en stoffbutikk. Jeg har aldri sett noe lignende, er det noen som har vært borti det? Trær eller andre litt større motiver? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg tak i store stofftrykk i metervare?Marimekko er vel mye brukt til wall hanging /textile art . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg tak i store stofftrykk i metervare?Tenkte det kanskje var dette du har sett. Det er fra Marimekko og heter Kaiku, selges i rapporter og koster ca 700-800kr pr rapport.
![]() |
#4 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg tak i store stofftrykk i metervare?Ja, Marimekko har mange fine, store trykk! Jeg har lyst på dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor får jeg tak i store stofftrykk i metervare?Jeg har ikke noe tips til deg, dessverre. Jeg hadde et håp om at Ferm Living kunne ha stoffer, men det har de ikke. Men de har noen lekre kjøkkenhåndklær, som jeg tipper du vil like:
![]() |
|
|