Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julepynten vi glemte å ta ned

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-10, 21:25   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Julepynten vi glemte å ta ned

Hvert år er det en eller annen juleting som vi glemmer å pakke ned. I år var det julegardinene på kjøkkenet. Lurer på hvor lenge de kommer til å henge?

Hva har dere glemt? (som har dukket opp etter at eskene er stuet bort)

Gammel 02-01-10, 21:28   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julepynten vi glemte å ta ned

Må jo få tid til å pakke ned først.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 21:28   #3
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en liten hadelandnisse som pleier å bli gjenglemt. I år står den derimot klar til å bli pakket ned. Ellers var det et helt kaffeservise sist jul, samt et par juleglass. De er plassert øverst i skapet, og ikke brukt denne jula.

Gammel 02-01-10, 21:29   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Mamma glemte alltid en eller annen liten ting før i tida, da de hadde stort hus, og den ble vanligvis værende til neste jul.

Gammel 02-01-10, 21:34   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pleier gjerne og glemme den julekortdingsen som henger i gangen. I fjor oppdaget jeg den plutselig uti slutten av januar. Den henger midt i glaninga, men det blir liksom vane at den henger der. Så har jeg en gullstjerne oppi ei blomsterpotte jeg så til påske i fjor. Den får jeg huske og plukke ned i år med en gang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 21:35   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

I fjor glemte jeg porselensnissen som satt ute på trappa.

Gammel 02-01-10, 21:41   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde en julekule i taket i 1år. I år har vi bare juletre så blir nok ikke glemt noe.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:01   #8
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Må jo få tid til å pakke ned først.

Her blir ikke treet fjernet før til neste helg.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:03   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har levnet kjøkkengardinene, for jeg må sy opp de andre som jeg skal ha opp.
Hadde glemt 2 nisser på tvbordet,julestrømpene og duken på kjøkkenbordet

Gammel 02-01-10, 22:04   #10
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Har glemt en engel og to juletre. Stuver dem inn i et skap

Gammel 03-01-10, 01:09   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en vrihassel-kvist over spisebordet.
Der har både julepynten fra i fjor og påske eggene fra i år hengt helt til nå. Jeg tok ned påskepynten nå i julen da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 01:11   #12
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

I fjor hadde poden julevindu på rommet sitt til i februar. Da kom en kollega av meg og sa at hvis ikke jeg fikk det bort, så skulle hun gjøre det. I år? Vel vi får vente å se hva som blir glemt. Det hylende nissen på gutterommet blir ikke glemt, den blir tilbakeholdt med vilje av guttungen.

Gammel 03-01-10, 01:12   #13
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Nå har vi ikke pakket ned noe ennå, men jeg ser hos svigers er det ett par ting somlik som hører julen til som henger hele året. Det er ikke sånn veldig synelig men ser man etter så ser man det jo, mulig man blir vant til det og ikke legger merke til det.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 01:15   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

her er ungene gjerne nisser i juli. Draktene ligger fast på rommene mot mors vilje.

Gammel 03-01-10, 01:19   #15
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Julesangene. Jentene mine synger like gjerne julesanger i juli som i julen. Og gjerne også når vi er på handletur .

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 01:21   #16
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Pleier ikke å glemme noe.. Derimot har vi fortsatt noe påskepynt framme, sånne blomsterpinne-greier..

Gammel 03-01-10, 01:27   #17
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke glemt noe av julepynten, men jeg har glemt hvor jeg stuet bort all den vanlige pynten for å få plass til alle nissene før jul. Dermed ser det ganske stusselig ut her nå som all julepynten også er borte.

Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 01:30   #18
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Vi tok ned en påskekylling før vi hang opp julepynten, TTT.

Gammel 03-01-10, 02:41   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en Hadelandnisse som jeg har alle intensjoner om å få pakket ned i år. Den har aldri tidligere vært pakket ned.

Ellers er det vel alltids noe ... Det skal bli en kamp om julekosedyrene til Poden, f.eks. Godt det er kort vei opp på loftet!

(Vi pakker ned i morgen, vi har ikke orket før ...)

Gammel 03-01-10, 02:54   #20
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en liten nissefigur som klamrer seg fast med armene. Den har i alle år blitt hengende i uker etter at julen er ryddet vekk.

Men i år fant jeg den ikke. Lurer på om den henger et sted etter jula i fjor jeg

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.