|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Synd på deltakerne i Luksusfellen? | |||
Ja, jeg synes synd på deltakerne i LF |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 5,53% |
Nei, jeg synes ikke synd på deltakerne i LF |
97 | 48,74% |
Synd på noen av dem |
75 | 37,69% |
Dustepoll/har ikke sett programmet |
20 | 10,05% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 199. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Synd på deltakerne i Luksusfellen?
Vel, 4-6 liter Pepsi Max om dagen mener jeg ikke er bedre enn f.eks. en halv liter cola i måneden, eller i uka. De som drikker Pepsi Max drikker det stort sett hver dag, og i store mengder. Folk som drikker andre brusdrikker drikker det oftere som "snop", og derfor i mye mindre mengder.
![]() |
#2 |
Ekvilist
|
Jeg var ikke opptatt av sukkerinnholdet da jeg kommenterte, men merket. Da jeg skrev at Pepsi max var bedre enn Cola, så mente jeg Cola light.
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
Jeg prøvde å være morsom/ironisk med å si at Pepsi Max objektivt sett smaker bedre en Cola light. Noe jeg selvsagt ikke har belegg for å kunne si, og litt i tråd med tidligere diskusjoner hvor hva som er best av Pepsi og Cola er et hett tema. Når du svarer:
så virker det som om du har tolket meg dithen at jeg synes Pepsi Max er sunt, iallefall sunnere en Cola. Det var ikke det jeg mente.
![]() |
|
|