|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Synger du?Nå sitter jeg og ser på "Det store korslaget" på TV2. Nok en gang lar jeg meg imponere over alle talentene som finnes. Jeg liker godt alle slike programmer, både Idol, X Faktor, Norske Talenter, Showbiz, Singing Bee osv. Jeg liker å se andre synge rett og slett, selv om jeg ikke er glad i kritiske dommere.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synger du?Jeg har sunget nesten hele livet, sang inn kassett med barnesanger (hjemme altså) da jeg var 2 år og 3 mndr, sang alle sangene helt rent og helt ordentlig. Blir litt overrasket over at jeg var såpass liten, ingen av mine hadde kunnet det på den alderen. Jeg har kassetten her hjemme og det står dato og alder på den, som mamma skrev på der og da, så det stemmer med alderen. Piano spilte jeg også fra den alderen, har veldig bra gehør og har alltid kunnet spille sanger etter å ha hørt dem 1-2 ganger.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 02-01-10 kl 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
X First Lady
![]() Sv: Synger du?Ja jeg synger men ikke aktivt for tiden selv om det blir av og til i i bryllup/begravelser. Men jeg har vært aktiv før fra jeg var lita både i kor, cabareter og som solist. Gikk i flere år på musikkskolen og sang senere med en sanglærer. Gikk 1 år på folkehøyskole hvor jeg kunne fokusere på musikk og sang med tanke på senere å studere sang, men motet sviktet. Fikk også synge mye da jeg jobbet i reiselivet. Har sunget mest klassisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Synger du?Synger til husbruk og i embets medfør. Sang i diverse kor i barne- og ungdomstida, og har spilt en del teater og revy og har sunget en del i den forbindelse også, men har hverken noen stor stemme eller noe fabelaktig gehør. Men liker veldig godt å synge, da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Synger du?Jeg har alltid sunget i kor!
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Synger du?Stemmen min er mest til husbruk.
![]() |
#11 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Synger du?Jeg har sunget hele livet, da jeg var barn og tenåring var det barnekor og senere gospel, så ble det band og rock'n'roll på meg.
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Synger du?Jeg synger på jobb og hjemme for ungene. Og jeg synger når jeg er i begravelser og bryllup, synes det er verre når det er "stille" enn at man synger med den stemmen man har. Synger til musikk i bilen, tror mannen kan bli litt lei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synger du?Jeg synger kun for meg selv og fuglene. Får god respons,men mangler ambisjoner |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Synger du?Jeg var litt som Iset som barn - sang masse, spilte inn opptakskassetter og hadde senere eget "band" med hjemmesnekrede sanger etc. I oppveksten og studietida satset jeg imidlertid mer på andre instrumenter enn stemmen (fløyte, orgel, gitar), og jeg har bare sunget i kor et halvt år eller noe slikt. Jeg elsker å synge, og kan være en pest og en plage på fester med tilgang til karaoke og singstar.
![]() |
![]() |
#16 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synger du?Jeg synger hele tiden. Har sunget i kor i flere år, og i revyer etc før den tid. Er usikker på kvaliteten på min egen stemme, men har fått gode tilbakemeldinger. Jeg synger masse for og med ungene, og håper de vil bli med i kor eller begynne å spille et instrument etter hvert.
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Synger du?
Samme her. Ikke MYE, men ganske mye i hvert fall. Både hjemme og på jobb. Jeg liker å synge, og jeg synger rent, men jeg har ingen spesielt vakker stemme akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
tankefull
|
![]() Sv: Synger du?Jeg synger lite nå, og jeg kjenner at jeg savner det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Synger du?Jeg synger mye, og mamma forteller at jeg sang før jeg kunne snakke. Jeg har har hatt sangopplæring, har sunget i mange kor, har sunget solo innimellom, og har også hatt solopartier på kor-cd. Har sunget i et par bryllup + et par begravelser i familien. Jeg trives egentlig ikke med at noen hører meg, og synes jeg får nervøs skrukkeskjelvestemme hver gang jeg skal synge for folk. Når stemmen gjør som jeg vil, er den førstesopran, med godt spenn, men den kunne med fordel tålt litt mer trøkk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Synger du?Ja, jeg synger masse, er med i Oslo filharmoniske kor, har studert musikk med sang som hovedinstrument og har gjort masse solistting i mine yngre dager og har drevet en del med folkemusikk og har vært med og spille inn flere cd-er. Synger i bryllup og begravelser og når anledninger byr seg.
![]() |
|
|