Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Synger du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 00:56   #21
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synger du?

Jeg har noen år i kor bak meg, sluttet mens jeg gikk på videregående, 1 året tror jeg.

Nå synger jeg for full guffe i bilen sammen med snart 12 åringen. Og ellers innimellom for og med barna.

Gammel 03-01-10, 00:57   #22
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke synge, men jeg synger likevel. Bare for meg selv vel og merke.

Gammel 03-01-10, 02:27   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sang mye før. Nå er det, desverre, mest til husbruk.

Gammel 03-01-10, 02:44   #24
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Huff, jeg synger så dårlig at det kan vell ikke kategroriseres som sang. Mere "strupebråk" kråkeaktig. Men jeg har alltid ønsker jeg kunne synge

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 02:52   #25
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Min sangstemme egner seg knapt nok i dusjen...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 02:55   #26
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Jeg må vell svare på spørsmålet, JA, jeg synger. men burde jeg synge? nei!

http://www.myspace.com/gassisters
Dette er meg ,Inka og lillesøsters "kan ikke synge" prosjekt

Sist redigert av Hilda : 03-01-10 kl 04:01.
Gammel 03-01-10, 03:21   #27
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger Singstar . Å få det var en åpenbarelse, for jeg har alltid trodd at jeg ikke kan synge. Men så fikk vi Singstar, og folk sa til meg at jeg sang fint . Noen stor stemme har jeg ikke , men jeg kan i alle fall treffe opptil flere noter på rad, og tar ikke livet av folk når jeg synger, slik jeg alltid har trodd.

Jeg synger forresten masse i bilen når jeg kjører også. Jeg liker å synge, men er fremdeles mest bekvem med å synge når det ikke er særlig mange andre enn meg til stede (bortsett fra ungene da, de skånes ikke ).

Gammel 03-01-10, 04:49   #28
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Gammel 03-01-10, 09:02   #29
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Synger hele dagen på jobb. Har ikke noe stemme å være stolt av akkrat men overlever. Men går foran med et godt eksempel på jobb og synger høyt fran barna.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 11:06   #30
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Jeg liker godt å synge. Synger mye hjemme for meg selv, til barna, og på jobb. Sang i kor i ungdomstiden, og det likte jeg kjempe godt. Desverre avtok dette når jeg begynte på høyskolen og etterhvert kom i jobb.

Stemmen er vel sånn midt på treet. Jeg er ikke en solist, men klarer meg bra i kor, og jeg skjemmes ikke over stemmen min. Kan godt synge på sommer avslutninger på jobb (i barnehage), slik at andre hører meg, men solist med et "ordentlig publikum" er nok ikke helt min greie.

Gammel 03-01-10, 11:16   #31
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har sunget i kor siden jeg var lita. Vært med i stundetkor og operakor, men er nå med i kammerkor.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 11:37   #32
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Stemmen min er mest til husbruk. Men jeg er ikke flau over at jeg har en lite vakker stemme, så jeg gauker på både her og der, og i en begravelse en gang tror jeg det bare var jeg og presten som sang. Det var nok ikke vakkert, men.

Jeg elsker å synge.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 13:01   #33
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

ja ikke sant:P det er hysterisk dårlig

Gammel 03-01-10, 13:08   #34
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synger bare hjemme. Jeg har ikke noe fin sangstemme.

Da jeg var yngre sang jeg i tenkoret.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 13:44   #35
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Ja, mye, men har dessverre bare en grei korstemme. Har gått i kor i mange, mange år. Driver kor nå.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 13:50   #36
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg synger for ungene på sengekanten. Til nød også på stua, men helst bare med ungene og meg i rommet. Jeg innrømmer fint at jeg ikke har noen stor sangstemme, men så lenge ungene er fornøyde så er det nok

Gammel 03-01-10, 13:55   #37
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sang i pikekor da jeg var yngre. Jeg elsket det. Vi ble kåret til landets beste pikekor i en konkurranse NRK hadde, og det var stor stas. Jeg kunne ha øvd 7 dager i uken hvis det hadde vært lagt opp til det. Jeg virkelig stortrivdes. Men vi flyttet, så jeg måtte slutte.

Senere sang jeg i tensing (jeg likte syngingen, men ikke opplegget rundt) og etter hvert i et damekor i bygda der vi flyttet. Der trivdes jeg ikke fullt så godt. Jeg merket at jeg ikke sang så pent som jeg hadde gjort og jeg kunne verken lese noter eller holde på altstemmen når de andre stemmene var i nærheten. Så jeg var med andre ord teknisk elendig. Etter det har jeg bare sunget hjemme. Jeg elsker å synge, men han en veldig mørk stemme, så jeg klarer aldri å delta i allsang og slike ting, fordi alle sangene går for høyt. Dessverre.

Hvis jeg skulle velge meg ett talent, så hadde det absolutt vært sangstemme.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 14:28   #38
Gri

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Er glad i å synge. Syng med og til eigne barn, med ungane på skulen og slikt. Har dirigert barnekor i si tid og sunge i fleire kor sjølv. Er på ingen måte nokon solist, men liker å vere med.

Gammel 03-01-10, 14:34   #39
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid likt å synge, og har også gått i kor i ungdomstiden. Jeg lurer på om stemmebåndet mitt fikk seg en knekk da jeg var et par-og-tyve, for da hadde jeg flere runder med virus på stemmebåndet som førte til at stemmen forsvant helt. Den ble aldri seg selv etterpå. Den duger til å synge for barna mine, da.

Gammel 03-01-10, 14:38   #40
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Herlig!

Jeg har aldri hatt selvtillit på at jeg kan synge. Da jeg var barn sang jeg i barnekor i noen år og i ten-sing i et år. I 1988 var jeg med i en musical her i byen. Som den sjenerte jenta jeg var så sto jo i backstagekoret, og sang på det meste der. Jeg var på scenen et par ganger. Hadde faktisk noen strofer der sammen med ei anna. Denne opplevelsen ga meg mer selvtillit. Sangpedagogen vi hadde med på musicalen sa at jeg hadde en flott stemme, men måtte tørre å tro på den.

I 2007/08 tok jeg eksamen i musikk på lærerstudiet. Da var jeg 43 år og fant ut at det verste jeg kunne gjøre var å synge surt og falskt. Jeg ga "jernet" og sang "Yesterday" av Beatles. Jeg fikk evaluering og det var at jeg sang den veldig, veldig bra, og at det ikke var noen lett sang jeg hadde valgt.

Ja, jeg er glad i å synge og savner sangen i mitt liv nå. Sang er glede. Jeg foretrekker å synge i kor.

Sist redigert av Jessica : 03-01-10 kl 14:46.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.