Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er det for tidlig å reise til Kreta 6./7./8. mai?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 15:24   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det for tilig å reise til Kreta 6/7/8 mai ?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det er nok veldig varierende på denne tiden. Man kan være heldig. Men jo seinere, jo sikrere er man. Personlig ville jeg valgt i slutten av mai. Vi har hatt veldig fint og stabilt vær de gangene vi har vært der på den tiden.

Vi har også bodd øverst i Agia Marina på Caldera village. Fantastisk hotell! Men det er en bratt bakke opp dit. Jeg tror ikke jeg ville reist alene dit med små barn. Hadde dere vært to voksne hadde det ikke vært noe problem.

Vi likte oss best ved stranden nedenfor Coral Beach. Det er herfra og videre forbi Alexandra stranden er best.

Stranden nedfor Coral er fantastisk.

Men går det å bade i sjøen i slutten av mai da? mamma og pappa med turbo til 16 mai, og de hadde vært på stranden en dag men var kaldt. Men de hadde bra vær i fjor.

Jeg vil helst være på flatmark og atmed stranden er jo egentlig fantastisk

Kanskje jeg skulle vente til slutten av mai da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.