|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Forum og nickJeg byttet nick på NM - men ble kastet ut fordi jeg ikke opplyste dem om det før etterpå.
![]() |
#22 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum og nickI min nettbarndom brukte jeg ett og samme nick over alt. Nå bruker jeg sort sett forskjellige nick forskjellige steder fordi jeg ikke vil ha de forskjellige foraene/brukerne koblet sammen. Det kan være fordi jeg bruker forskjellige fora til vidt forskjellige formål, har forskjellig terskel for anonymitet de ulike stedene eller mer kjipe ting som outing og overvåkning.
![]() |
![]() |
#23 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Forum og nickJeg er Scarlett stort sett over alt. Eller Scarlettaah. Eller scarlet. Den siste er mer enn litt irriterende.
![]() |
#25 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Forum og nickTråder som dette gjør meg forresten alltid paranoid. Tanken på at noen jeg tror jeg kjenner her inne er noen helt andre på andre forum får meg til å gruble i timevis!
![]() |
#26 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Forum og nick
Ikke alle som takler en sitrus altså?
Pøsj da, det er lett som en plett det. Man trenger bare å være litt rett frem og si hva man mener, og vips så er man stemplet som ond, fæl, sur, bisk og andre lignende ting, så blir man tillagt en haug med meninger man ikke har, og når man prøver å forsvare seg eller gir motsvar på tiltalene så er man så frekk og ufin mot andre stakkars nek at man ikke lengre er velkommen på gitte fora.
![]() |
#27 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum og nickNå har jeg ikke vært på så mange forum da men alltid brukt Nelle til jeg en dag før jul fikk et akutt behov for å skifte nick. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Forum og nickEr Estrella overalt. Bortsett fra på lavkarbo.no. Der var det noen som hadde det fra før gitt.
![]() |
#30 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum og nickJeg har brukt samme nick siden 2000. (Ikke her inne). Skiftet nick på et annet forum, og skvatt himmelhøyt da det rett etter ble brukt av en annen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Forum og nickDet er hvertfall ett forum på nettet det er enkelt å bli kastet ut fra.
![]() |
#34 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Forum og nickDet var faktisk like før jeg ble kastet ut fra NM også. Fordi jeg klagde på måten de hadde slått sammen barselgruppene eller noe sånt. Fikk en skikkelig advarsel.
![]() |
#35 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Forum og nickJeg ble helt
![]() |
#36 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Forum og nickJeg har samme navn overalt, bortsett fra NM, men der er jeg aldri. Jeg skvetter hver gang jeg ser et bestemt nick her inne, det er nemlig kallenavnet til min barndomsvenninne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum og nickJeg vet at nicket mitt er brukt av en annen person på et annet nettsted. Jeg håper den personen er like snill som jeg er...!
![]() |
#38 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Forum og nickJeg bryr meg lite om nick og kvepper aldri når jeg ser et. Har et nokså nøytralt forhold til mitt eget også. Men jeg likte Milfrids forrige nick utrolig godt og har egentlig lurt på hvorfor hun byttet.
![]() |
#39 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Forum og nickJeg har samme nicket overalt bortsett fra første gang jeg registrerte meg, på BIM var vel det. Det nicket jeg hadde da dukket opp som sniker i en barselklubb jeg var i seinere - det var nesten så jeg lurte på om jeg hadde spaltet personlighet.
![]() |
#40 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Forum og nickJeg er carrera de aller fleste steder. Unntaket er på NM. Det var det første forumet jeg registrerte meg på, og jeg hadde dårlig fantasi den gangen
![]() |
|
|