Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Forum og nick

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 17:51   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forum og nick

Jeg byttet nick på NM - men ble kastet ut fordi jeg ikke opplyste dem om det før etterpå.

Jeg har ingen rare assosiasjoner til nickene, egentlig.

Jeg blir mer forvirret av lignende avatar. Er det Billa og Scarlett som begge har samme dama sånn ca?

Gammel 03-01-10, 17:54   #22
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I min nettbarndom brukte jeg ett og samme nick over alt. Nå bruker jeg sort sett forskjellige nick forskjellige steder fordi jeg ikke vil ha de forskjellige foraene/brukerne koblet sammen. Det kan være fordi jeg bruker forskjellige fora til vidt forskjellige formål, har forskjellig terskel for anonymitet de ulike stedene eller mer kjipe ting som outing og overvåkning.

Gammel 03-01-10, 18:00   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Scarlett stort sett over alt. Eller Scarlettaah. Eller scarlet. Den siste er mer enn litt irriterende.

Jeg blir bare forvirret når jeg ser Billas avatar.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:01   #24
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er MegaMie overalt. Og jeg kan garantere at Ullvott ikke er en mann!

Gammel 03-01-10, 18:02   #25
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tråder som dette gjør meg forresten alltid paranoid. Tanken på at noen jeg tror jeg kjenner her inne er noen helt andre på andre forum får meg til å gruble i timevis!

Gammel 03-01-10, 18:03   #26
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har selvsagt ulike nick fordi jeg generelt blir lempet ut av foraene jeg er på og da må man jo liksom starte med blanke ark.

Ikke alle som takler en sitrus altså?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ville trodd at det generelt er ganske vanskelig å bli lempet ut av et forum?

Pøsj da, det er lett som en plett det. Man trenger bare å være litt rett frem og si hva man mener, og vips så er man stemplet som ond, fæl, sur, bisk og andre lignende ting, så blir man tillagt en haug med meninger man ikke har, og når man prøver å forsvare seg eller gir motsvar på tiltalene så er man så frekk og ufin mot andre stakkars nek at man ikke lengre er velkommen på gitte fora.
Har jeg hørt.

Jeg er forøvrig Inter omtrent over alt etter at jeg fant på det nicket. Jeg kjente meg hjemme i det nicket umiddelbart. Men før Inters tid hadde jeg mange forskjellige nick, det var bare forvirrende og slitsomt å skulle huske alle de forskjellige navnene.

Gammel 03-01-10, 18:08   #27
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg ikke vært på så mange forum da men alltid brukt Nelle til jeg en dag før jul fikk et akutt behov for å skifte nick.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:08   #28
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mange forskjellige nick, vil ikke hete det samme overalt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:18   #29
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er Estrella overalt. Bortsett fra på lavkarbo.no. Der var det noen som hadde det fra før gitt.

Ikke det at jeg er så mye der allikevel.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:20   #30
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg har brukt samme nick siden 2000. (Ikke her inne). Skiftet nick på et annet forum, og skvatt himmelhøyt da det rett etter ble brukt av en annen.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:25   #31
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det er et par jeg har misforstått mht. kjønn, men kommer ikke på noen i farte. Jeg er ikke andre steder så vet ikke om andre enn de som er her.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:25   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er hvertfall ett forum på nettet det er enkelt å bli kastet ut fra.
Jeg er Iset de fleste steder, men har et annet nick på et par andre fora.

Gammel 03-01-10, 18:26   #33
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

[quote=Bauche;2020819]Jeg byttet nick på NM - men ble kastet ut fordi jeg ikke opplyste dem om det før etterpå.
quote]

Så festlig!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:36   #34
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det var faktisk like før jeg ble kastet ut fra NM også. Fordi jeg klagde på måten de hadde slått sammen barselgruppene eller noe sånt. Fikk en skikkelig advarsel.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:44   #35
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble helt da jeg plutselig oppdagtet en med nøyaktig samme nick jeg hadde på et annet forum en gang i for lenge siden her inne, og jeg kvepper enda litt til hver gang jeg ser det.

Gammel 03-01-10, 18:45   #36
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har samme navn overalt, bortsett fra NM, men der er jeg aldri. Jeg skvetter hver gang jeg ser et bestemt nick her inne, det er nemlig kallenavnet til min barndomsvenninne.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:47   #37
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg vet at nicket mitt er brukt av en annen person på et annet nettsted. Jeg håper den personen er like snill som jeg er...!
Jeg fraskriver meg alt ansvar for innlegg som er undertegnet ullmor andre steder enn Fp.

Gammel 03-01-10, 19:06   #38
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bryr meg lite om nick og kvepper aldri når jeg ser et. Har et nokså nøytralt forhold til mitt eget også. Men jeg likte Milfrids forrige nick utrolig godt og har egentlig lurt på hvorfor hun byttet.

Gammel 03-01-10, 19:30   #39
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har samme nicket overalt bortsett fra første gang jeg registrerte meg, på BIM var vel det. Det nicket jeg hadde da dukket opp som sniker i en barselklubb jeg var i seinere - det var nesten så jeg lurte på om jeg hadde spaltet personlighet.

Jeg har bommet på nick et par ganger - blant annet tok jeg feil av ei inne på Farmtown som jeg trodde var ei jeg kjente godt fra en annen klubb. Hun må ha trodd jeg var temmelig skrudd som jeg bablet i vei.

Gammel 03-01-10, 19:37   #40
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er carrera de aller fleste steder. Unntaket er på NM. Det var det første forumet jeg registrerte meg på, og jeg hadde dårlig fantasi den gangen

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.