Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Anbefal meg en rimelig laptop

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 20:25   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 22:12.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 21:38   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en rimelig laptop

Meiner eg såg at expert hadde ein rimelig asus no.

Gammel 31-12-09, 01:43   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Asus ikkje acer.

Meiner det var denne, men trudde eg såg den litt billigare på ein tv-rekalme.

Men den er i alle fall ikkje vista på og den er under 4000,-

Gammel 31-12-09, 03:00   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Skal du ha en 13" blir det ikke så mange alternativer til rundt 4000 kr. Lenovo Ideapad U350 blir en av få muligheter så vidt jeg kan se. Rent prosessormessig blir det en ganske svak maskin, men litt enkel Office og genrelt surfing, e-post etc. holder den nok for mange. Ytelsen er imidlertid en god del bedre enn mini-pc-er basert på Intels Atom-prosessor.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 09:15   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.elprice.no/data/baerbar-p...0gb-lxn280x162

Leveres med vista, men også gratis oppdatering til Windows 7. Jeg har en eMachine, og er strålende fornøyd. Men min kostet 500 mer, og har mindre harddisk.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 16:31   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt morsomt, Autofil. Jeg hadde også tenkt å kjøpe meg en PC for å ikke bli helt i bakleksa på Windowsgreier, selv om jeg uten tvil foretrekker Mac. (Og jeg kjører Volvo, og har akkurat bestilt ny Volvo, og drikker Nespresso hver dag. Er du meg? )

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 17:07   #7
mrc

mrc sin avatar

mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det er litt morsomt, Autofil. Jeg hadde også tenkt å kjøpe meg en PC for å ikke bli helt i bakleksa på Windowsgreier, selv om jeg uten tvil foretrekker Mac. (Og jeg kjører Volvo, og har akkurat bestilt ny Volvo, og drikker Nespresso hver dag. Er du meg? )

Hvorfor ikke bare bruke Bootcamp hvis det ikke er behovet for to maskiner som gjelder?

Gammel 04-01-10, 18:02   #8
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det ble Compaq Presario CQ61. 15,6" skjerm, greie spesifikasjoner, minnekortleser og ikke minst Windows 7. Har ikke fått den ennå, men tror det er en grei maskin.

Den så skikkelig fin ut, har snust litt på den jeg også. Du får dele erfaringer når du får den i hus

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 19:57   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke si at du kjører XC90

Neivel?

Gammel 04-01-10, 20:27   #10
mrc

mrc sin avatar

Standard

Jeg fikk ikke installere Windows på Macen. Har XP på volumlisens og det godtok den ikke.

Ok, rart. Det har vært noen tilfeller der det har tatt litt tid fra modellen kom på markedet til BootCamp var klart med oppdateringene, men skulle vel ikke gjelde for noen modeller nå (kanskje fortsatt iMac, som i hvert fall litt før jul ikke hadde offisiell Bootcamp-støtte).

Kjører selv XP via Bootcamp på min 08 Macbook Pro 15". Kona kjører Vista via Bootcamp på sin 07 Macbook Pro 15". Tenkte jeg skulle oppgradere til Windows 7.

I tillegg er jo Parallels/VMware Fusion/Virtualbox en mulighet.

Gammel 05-01-10, 00:20   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

XC60. Jeg syntes 90'en var for stor; vi bruker aldri de to ekstra setene og jeg gleder meg til en bil som er lettere å gateparkere/kjøpesenterparkere.

*total avsporing*

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.