|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derEr det bare meg som ikke liker snø og kulde? Jeg er drittlei og skikklig negativ.
![]() |
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg der: snøft :
![]() |
#4 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derNei, jeg har blitt mer og mer glad i vinteren med årene jeg faktisk.. aldri vært ett stort fan, men med samboer fra snø-rike gudbrandsdalen så må man jo bare innrette seg.. og jeg ser gleden ved SNØ om vinteren fremfor slaps og kulde!
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg der
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derTakke meg til sol, snø og kulde fremfor 5 grader, regn og vind. Jeg synes været nå er helt topp!! Inne er det godt og varmt og om man skal ut, er det bare å ta på en varm dunkåpe eller noe. Det eneste som kan være plagsomt er kald bil |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I farta!!
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg der
Samme her. Heilt fantastisk nydeleg ute no. Her har me godt med snø overalt. Litt vel kaldt dei dagane det er over 20 minus men no har det vore rundt 15 minus og det er heilt greit. Mykje heller det enn 5 pluss om vinteren.
![]() |
#8 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derDet går egentlig greit foreløpig, det er skikkelig hyggelig å dra gutta på akebrett til barnehagen om morgenen, eldstemann har brukt litt tid på å finne ut hvor mye moro man kan ha med en snowracer og koser seg skikkelig nå, problemet er å underholde minstemann-dra-av-seg-vottene ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derDet går faktisk helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derDu er ikke alene! Lengter etter sol og varme, gå barbeint i gresset!
![]() |
#13 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derHer har jo sommeren vært en latterlig unnskyldning for pøsregn de to siste årene, så jeg vet ikke hvor mye jeg lengter til sommeren jeg... liker regn mindre enn snø :tenker:
![]() |
![]() |
#14 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derSynes stort sett vinter og snø er tipp topp, men kan styre meg for den kulda som er nå.
![]() |
#15 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg liker virkelig ikke vinter og jeg blir mer og mer en skikkelig frossenpinn. Likevel så synes jeg det har blitt bedre etter at vi fikk unger, de elsker snøen og det hjelper litt å se hvordan de koser seg. Dessuten så er det veldig moro å ake akebrett.
![]() |
#16 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg liker ikke kulda, men holder ut. Jeg synes dette er bedre enn regn og slaps. Her i sør er vi vel egentlig vant med at snøren får ligge ca et døgn, så regner det vekk, blir glatt og slapsete.
![]() |
#17 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derHer skal du få litt støtte: Det er vakkert og lyst, men det er også det eneste det er.
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg er ganske så sikker på at det er en meget stygg misforståelse at jeg er født i et vinterland.
![]() |
#19 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg har lært meg å like vinteren. Trikset er å ha et godt utvalg i gode, varme klær, ullundertøy, ullkjoler, luer, votter, leggvarmere, halser og dets like. Gjøre snøen og kulda om til noe koselig - lage islykter eller snølykter ute som man kan sitte inne og se ut på, premiere seg selv og barna med kakao og ostesmørbrød etter utelek. Fylle senga eller sofaen med dyner, puter og pledd og se en film, brenne stearinlys og spille spill. Fyre i peisen, gå tur i skogen og brenne bål. Gjøre fine vinterting - vinteren i Norge er så lang at om man ikke vrir den om til noe positivt så kaster man bort ganske mange måneder på mistrivsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
guru advisor
|
![]() Sv: Tiddelibom meg her, og tiddelibom meg derJeg er veldig enig med Mei! Jeg trengte ikke å lære meg det heller, jeg har vist alltid likt vinteren, generelt det å være ute. Peiskos når man kommer inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|