Sv: Ticket eller Reima neste vinter for 2/3-åring?
Vi har en Ticket dress i år, i tillegg til et par andre. 
Den finnes ikke tung, akkurat like lett som Reima dressene.
Fleecefor er det heller ikke i den, samme innerfor som Reima har så dressen glir lett på. Dressen er årets modell. Jeg har og en annen Ticket dress liggende som jeg handlet på salget i fjor (ble for stor i år), den er heller ikke tung og har heller ikke fleecefor.
I alle fall. Ticket dressen er brukt mye i vinter, det har vært vått og møkkete så vi hadde ikke greid oss uten. Nå er det iskaldt så jeg kan med hånden på hjertet si at vi virkelig har testet ut dressen i alt fra vått kline vær til iskaldt vær med snø.
Dressen har enda ikke noe synlig slitasje. Den har aldri tatt inn vann.
Jeg elsker jo Nanook men i år får faktisk Ticket et lite pluss som ikke Nanook får. 
I 20 minus prøvde jeg å putte ullfleecen til nøstebarn under Nanookdressen. DET funket ikke. Dressen er ganske trang i livet, har ikke reflektert over det før for vi har ikke hatt så mye under.
Så da måtte jeg dra frem Ticket dressen. Og der gikk det strålende med ullfleece under. Dressen er god og vid og det er masse plass til luft selv med ullfleecen under.
Alt i alt elsker jeg Nanooken vår, men på en god andreplass kommer Ticketdressen, uten tvil. Denne erfaringen har jeg etter å i tillegg ha testet Reimatec, Troll, Molo, MiniAture og Refleks.