Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Isets snopesladderspalte: 3 nye sjokolader

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 09:46   #61
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isets snopesladderspalte: 3 nye sjokolader

Den stratosen skal kjøpes inn i helgen. :sikle:

Gammel 08-01-10, 09:52   #62
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er slemt (eller smart?) av godteselskapene å gi ut nye sjokolader i januar da alle skal slanke seg.
Jaja, bare :telle på fingrene: 30 dager til jeg kan smake en bitteliten bit sjokolade.

Gammel 08-01-10, 10:35   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Personlig synes jeg det høres mye mer fristende ut med en deilig kyllingsalat.

Jeg tar kyllingsalat fremfor sjokolade anytime! *vil ha*

Gammel 08-01-10, 11:52   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh!
Jeg synes alle TRE hørtes gode ut. Men jeg tror kanskje den Stratosgreia kan bli litt vel kvalmende. Men alle skal testes ut. Kanskje i morgen? (Løøøøøøøøørdag)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 11:56   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syntes Stratosen var minst kvalmende av alle de tre. Jappen var kvalmende, jeg spiste 1 tygg og ga resten til mannen min (som var litt sur etterpå fordi karbene hadde gått i været). Jeg synes ofte hvit sjokolade er kvalmende og altfor søtt, men denne var bare deilig.

Gammel 08-01-10, 11:58   #66
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tar kyllingsalat fremfor sjokolade anytime! *vil ha*

Sier hun som startet hele tråden med fristelser.

Jeg har ikke gjort noe annet enn å tenkte på Stratos siste timen!

Gammel 08-01-10, 15:04   #67
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil også ha kyllingsalat!

Gammel 08-01-10, 15:06   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Sier hun som startet hele tråden med fristelser.

Jeg har ikke gjort noe annet enn å tenkte på Stratos siste timen!

Neste gang skal jeg starte en tråd om noe nytt som også er sunt.

Gammel 08-01-10, 15:47   #69
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg syntes Stratosen var minst kvalmende av alle de tre. Jappen var kvalmende, jeg spiste 1 tygg og ga resten til mannen min (som var litt sur etterpå fordi karbene hadde gått i været). Jeg synes ofte hvit sjokolade er kvalmende og altfor søtt, men denne var bare deilig.

Hvor sitter karbene på mannen din? Har han mange? Hvorfor går de i været av Stratos?

Er dette noe du vil snakke om?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:06   #70
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg lyst på både sjokolade og kyllingsalat.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:26   #71
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Sulten. Nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:58   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvor sitter karbene på mannen din? Har han mange? Hvorfor går de i været av Stratos?

Er dette noe du vil snakke om?

Helst ikke.

Gammel 08-01-10, 18:59   #73
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Narvesen altså??? :må ha:

Gammel 08-01-10, 19:08   #74
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

VAr på Meny her nede og de hadde INGEN av nyhetene. JAmmen godt jeg dro u t i 25 blå bare for det liksom...

Gammel 09-01-10, 00:16   #75
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

VAr på Meny her nede og de hadde INGEN av nyhetene. JAmmen godt jeg dro u t i 25 blå bare for det liksom...

Nei, jeg bestilte liksom en sånn Stratos i dag jeg da, men det kunne jeg visst ikke få, ifølge mannen. Nye ting lanseres visstnok 1. februar, 1. mai og 1. september, men kioskene, DE kan selge det tidligere! Dobbelt-

Gammel 09-01-10, 00:31   #76
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg vet hva jeg skal kjøpe på butikken i morgen, Stratos med hvitt sjokoladefyll. Den høres helt fantastisk ut.

Gammel 09-01-10, 00:49   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg glemte å si at jeg kjøpte dem på Narvesen, jeg tror helst kiosker og bensinstasjoner selger dem, butikkene pleier å være trege med sånne nye ting.

Gammel 09-01-10, 00:50   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åja, jeg hadde jo skrevet Narvesen. Men altså; NARVESEN.

Gammel 09-01-10, 06:49   #79
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte på en mixkiosk. Om man skal ha tak i disse er nok kiosken en lur plass og starte. Jeg lurer på om ikke denne mixkiosken hadde et sånt ta 2 betal for 1 når det gjaldt stratosen?

Gammel 09-01-10, 07:22   #80
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den stratosen er goooood!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.