|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Vi har storopprydding i heimen idag, og nå ryker VHS-spilleren ut; den har ikke vært i bruk på to år. Samlingen med småbarnsfilmer som hørte til er jo forsåvidt fin - bestående av Disney-klassikere og sånt.
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Ser ikke ungene på vhs, altså? Vi har sånn kombispiller og Iben ser nå på vhs-filmene også. Så nei, ikke kast. Spør om noen vil ha dem først.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Bruktbutikker vil sikkert ha dem, særlig Disneyklassikerne. Det finnes gærne samlere der ute, vet du. |
|
|
|
#4 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Jeg kontaktet Krisesenteret for å høre om de ville ha noen barne-dvd'er som bare slenger her. Da kunne de fortelle at de har et skap fyllt med VHS-filmer, men ingenting å se de på. Så DVD'er satte de stor pris på. Jeg er sikker på at om du har en VHS-spiller og barnefilmer, så ville sikkert asylmottak, krisesenter etc. satt stor pris på det!
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?
Biblioteket hos oss (Trondheim) har enda VHS, de vet jeg tar i mot film.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Fretex tar i mot VHS.
|
|
|
#8 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Kast dem! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Bruktbutikkene her i byen ville ikke ha VHS fordi de ikke fikk solgt dem, så jeg kastet dem.
|
|
|
#10 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Jeg leverte to kasser med VHS til Fretex for to år siden da jeg flyttet. Hadde kombispiller, men den gikk i stykker og jeg valgte å ikke kjøpe ny.
|
|
|
|
#12 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Gi bort-avdelinga til Finn.no. Jeg slutter aldri å forbause meg over hva folk kommer for å hente, gjerne ilende fra ytre Enebakk. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Barneavdeling på sykehus blir nok glade, eller krisesenter, asylmottak. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Vi jakter på løvenes konge... DVD eller VHS spiller ingen rolle.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Vi bruker VHS stadig vekk og ungene elsker de gamle filmene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Vi har fortsatt VHS-spiller - ganske ny faktisk.
|
|
|
#17 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?Svigerinna mi spilte de over på harddiskopptaker og brente de på DVD, slik at hun slapp og kjøpe de samme filmene på DVD, da hun merket at VHS-spilleren begynte å bli sliten. Mener i alle fall og huske det, men de tekniske detaljene er litt uklare for undertegnede. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
trenger lading
|
Sv: Gamle VHS-barnefilmer - bare å pælme, ikke sant?
Dette gjorde jeg med VHS filmer i fjor en gang. Ga bort mot porto. Tror minst 5-6 stk kontaktet meg...
|
|
![]() |
|
|