Sv: Er det viktig at du er anonym på nett?
Ja, det er viktig for meg.
Skriver ikke noe det ville vært krise om noen som kjenner meg finner ut, men har ved flere anledninger vært langt mer personlig her inne enn jeg er på jobben og sammen med venner. For meg har det vært til stor nytte og glede - og utvikling. Det er vel hovedgrunnen til å være her, egentlig. Blir fort lei av mensingsløs smalltalk og synes det er befriende og på en mer direkte måte kunne delta i samtaler av mer ærlig og dyptpløyende art. Ikke veier jeg mine ord på gullvekt i like stor grad her som ellers heller og synes det er fint å møte andre relativt direkte meningsutvekslinger her på forumet.
Jeg synes det er deilig å være anonym (med forbehold om at enkelte her inne kanskje kjenner meg uten at jeg vet det).
For min del handler ønsket om anonymitet selvfølgelig ikke sammen med at jeg ikke kan stå for det jeg sier her inne, men at jeg slett ikke ønsker at naboen skal vite veldig mye om mine innerste tanker.