|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg har bare opplevd å se Kirsebær uten å gjort meg til kjenne. Jeg synes man bør gjøre seg til kjenne (iallefall når det er folk jeg liker, sånn som bæret) - men jeg ble overveldet av en akutt sjenanse.
|
|
|
#22 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Neppe. Ikke uten at det var i en kontekst hvor jeg kunne få et inntrykk av vedkommende først. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Hvis du gjenkjente en FP-er fra bilde som du har sett her i forumet/tidligere forum eller gjenkjente personen på en annen¨måte. Hadde du da gitt deg til kjenne og hilst på vedkommende?
|
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Å sitte og snakke med noen i RL som jeg kjenner igjenn fra nett uten å gi meg til kjenne ville være vanskelig. Mere vanskelig dess mere vedkommende hadde sagt om seg selv. Informasjon de da ikke ville vite jeg hadde. Da hadde jeg nok gitt meg til kjenne. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Enig med Nessie. Jeg gikk etter en annen bruker her på IKEA forleden, men sa ikke "hooooohoooooo her er jeg" |
|
|
|
#26 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?
Jepp!
|
|
|
#27 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg tror jeg hadde likt det om noen ropte Kirsebær etter meg på gaten.
|
|
|
#28 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg gikk forbi Elinblu på banen før jul og kunne godt presentert meg,men det var litt sånn i forbifarten. Husker jeg skulle til å si hei da jeg gikk forbi før jeg kom på at vi jo aldri har møtt hverandre IRL. Hadde jeg blitt stående for å vente på banen hadde jeg nok gått bort.
|
|
|
#29 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg kan være smådårlig på navn, selv om jeg har hilst på folk. Så jeg kunne nok fint blitt fristet til å bruke nick.
|
|
|
#30 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Nei, hva skulle det være godt for?
|
|
|
#31 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg fant ut at en nabo var aktiv bruker her. Og la ut en tråd om det. Spm. i tråden var "om du fant ut at en nabo var aktiv her, hadde du da gjort deg til kjenne?" Tilfeldigvis svarte hun, og sa at det ville hun gjerne visst. Så da sendte jeg henne en beskjed om hvem jeg var.
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg hadde nok det, og jeg hadde satt stor pris på om folk som gjenkjenner meg sier i fra. aC er kosher å bruke i alle sammenhenger. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg legger ikke ut bilder av meg selv, så i forbifarten på gaten blir jeg nok ikke gjenkjent. Ikke ville jeg kjent igjen noen heller. Fordi jeg er ussel på ansikter. Husker knapt nok de jeg burde kjenne en gang...
|
|
|
#34 |
|
TittelTøs
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Kjenner jeg meg selv rett, så hadde jeg nok feiget ut om jeg gjenkjente noen på gata. Mulig jeg hadde tatt kontakt med vedkommende om jeg følte jeg "kjente" personen veldig godt via nettet.Mest sannsynlig hadde jeg tilkjennegitt meg via PM i ettertid. Jeg hadde ihvertfall ikke knegget av det med kryptiske henvisninger på åpent forum, uten først å ha gitt beskjed til vedkommende. For det hadde jeg ikke likt selv.
|
|
|
#35 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Hvis det var en jeg har "snakket" mye med på nett, ville jeg presentert meg. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Tja. Jeg ser på det som svært usannsynlig at jeg treffer noen som jeg faktisk klarer å kjenne igjen, men kanskje. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg hadde syntes det var hyggelig, tror jeg, om folk hilste på om de kjente meg igjen "der ute."
|
|
|
#38 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?
Ja, det vil jeg si. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Textrovert
|
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Folk må gjerne rope Divine etter meg om de vil.
|
|
|
#40 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra tråden om å gjenkjenne FP-ere. Ville du gitt deg til kjenne?Jeg hadde antakelig sett på personen i forbifarten og hilst litt halvveis før jeg slo meg til ro med at det nok var en kjendis, man hilser liksom ikke på kjendiser bare fordi man har sett ansiktet en rekke ganger på tv... Tror ikke jeg hadde koblet ansikt med Fp.
|
|
![]() |
|
|