|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatFedons linsesuppe: http://www.mineoppskrifter.no/view_r...ons_linsesuppe
![]() |
#22 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatBaybelost og en grønnsak du liker, da? Stangselleri? Agurk? Paprika?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatYoghurt og cottage cheese sammen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatOooh, eller denne! http://www.mineoppskrifter.no/view_r..._basilikumkrem
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmat
En brødskive av det brødet jeg linket til (Karins), inneholder vel 1-2 karber, jeg skal sjekke. Det er veldig lite, hvertfall.
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatHamburgerrygg og hvitost i skiver. Rull sammen og spis. Mettende og godt, særlig hvis du knasker et par snacksgulrøtter eller eplebiter etterpå. |
![]() |
![]() |
#27 |
Textrovert
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatJeg har alltid planer om å fryse ned middagsrester, men de blir alltid spist opp. Jeg får vel lage noen middager kun for å fryse ned.
![]() |
#28 |
Sviiisj!!
|
Det er det jeg gjør, når jeg får ånden over meg.
![]() |
#29 |
Textrovert
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatProblemet er vel at jeg aldri får ånden over meg. Jeg får rett og slett bare ta meg på tak.
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatDette krever planlegging, det kommer ikke av seg selv. |
![]() |
![]() |
#31 |
Sviiisj!!
|
Ja, ikke sant! Jeg også. Jeg vet jo at når jeg sitter der på jobben og er sulten og fysen, så er det bare fordi jeg har vært lat og ikke laget meg noe. (Vi er jo i litt samme situasjon, siden vi begge skal ha "diettmat" og ikke hva-som-helst av boller og sjokkis fra kiosken). Skriv det ned i husarbeids-planen, hvis du har noe sånt noe. Eller bare skriv i kalenderen din: på onsdag skal jeg lage [insert valgri suppe eller varmrett].
![]() |
#32 |
Textrovert
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatJeg har en middagsplan for hele uken, og håper alltid at det skal være igjen masse rester. Men som regel er det bare igjen nok til lunsj dagen etter, ikke noe mer. Jeg er på en måte litt skeptisk til å låse meg til en matplan, det virker litt nazi, men jeg tror kanskje at jeg må det. Da kan jeg i det minste variere maten nok, for jeg kan bli kvalmt lei av repetetiv lavkarbomat. Høykarbomat kan jeg derimot spise det samme av til krampa tar meg.
![]() |
#33 |
Textrovert
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatJeg liker også sånne lapper og vafler og sånt, og da kan jeg gjerne pøse på med egg. Så jeg mottar gjerne oppskrifter på slikt også.
![]() |
#34 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatKjenner igjen den problemstillingen, ja.
![]() |
#35 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatlavkarbobrødet er skikkelig kvalmt for en brødjunkie synes jeg - og det lukter ekkelt egg i hele kåken etterpå....
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbo mellommåltider og kveldsmatHer er det brødet jeg baker, det synes jeg er godt og får ikke den eggefølelsen. Grovt og visstnok 25 karbohydrater for hele brødet. Vanlig brød er ca. 40% karbohydrater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Textrovert
|
Men jeg mente å lese her inne at den ikke var så veldig lavkarbo?
![]() |
|
|