Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 10:42   #10
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor...

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det som gjør at jeg reagerer på en del NewAgere som du da er at på den ene siden mener dere at ting som dere tror på skal ikke diskuteres. Homeopati er en reell ting, og har ikke noe med overbevisning å gjøre. Om man da diskuterer homeopati som en medisinsk teori så blir det også feil. Da er det arrogant.

Dere vil ha i pose og sekk har jeg oppfatningen av, på den ene siden ønsker dere respekten som andre troende får, men samtidig så vil dere ikke se at dere forfekter deres personlige, religiøse tro, dere presenterer det som en sannhet. Om kristne hadde vært så aggressivt misjonerende som NewAgere så får de kjeft. NewAgere vil ikke innrømme at de er misjonerene en gang.

Forstår det,kan bare snakke for meg selv jeg tror ikke på gud leser aldri bibelen,går ikke i kirken hvis ikke jeg er nødt(begravelse,bryllup,konfirmasjon og dåp) Jeg har aldri vært kristen på noen måte. Har heller ikke presset mine meninger på andre. Jeg vegrer meg for å fortelle om ting fordi jeg er redd for å bli latterligjort.Ting jeg har opplevd ol. Jeg ville ikke ha "prakket" på noen mine meninger som en sannhet jeg syns at et hvert menneske skal ha sine egne meninger og respektere andres.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.