|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Product key til Microsoft OfficeJeg har en Office 2007 product key som jeg tror er ubrukt, men når jeg skriver den inn får jeg bare beskjed om at den er ugyldig.
|
|
|
#2 |
|
<*(((<
|
Sv: Product key til Microsoft Office
Hvis du får kjøpt en ny, så vil det nok holde med å taste inn nøkkelen, ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Product key til Microsoft OfficeOfficepakke bør en alltid kjøpe med PC-en. Da får du en såkalt OEM-versjon som lever og dør med maskinen. Uansett er det mye rimeligere enn å kjøpe ny lisens.
|
|
|
#4 |
|
Vet du hvor jeg kan gjøre det da? Jeg finner bare steder der jeg enten må bestille hele pakken og få den i posten, eller at jeg kan laste ned hele programmet.
|
|
|
#5 |
|
<*(((<
|
Nei, jeg vet ikke, men jeg vil jo tippe at du også får en nøkkel når du kjøper et sted hvor du kan laste ned programmet? Da trenger du jo ikke laste ned programmet når du allerede har det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Product key til Microsoft OfficeJa jeg ringer de i morgen. Kan uansett bruke den prøveversjonen jeg har 25 ganger, det holder noen dager det. Jeg tror jeg kun har brukt nøkkelen jeg hadde 2 ganger så jeg skal prøve å få fikset det i morgen. Takk for hjelpen.
|
|
|
#7 |
|
<*(((<
|
Sv: Product key til Microsoft OfficePrøveversjon? Kan det være at du prøver å aktivere en prøveversjon med en vanlig lisens, slik som det står om i ett av de Ofte Stilte Spørsmålene hos Microsoft Norge?
Sist redigert av torsk : 12-01-10 kl 22:33. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Sv: Product key til Microsoft OfficeDet er nok sansynligvis det som har skjedd. At lisensnøkkelen ikke passer sammen med det installerte produktet, at det tilhører et annet type lisensprogram. Så det kan vel godt hende at du må installere det på nytt om det er en Home/Office du har kjøpt.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Product key til Microsoft OfficeJa det er sikkert det som har skjedd ja. Men jeg har ikke cd-spiller på maskinen så jeg får vel laste ned en ny versjon da.
|
|
|
#10 |
|
<*(((<
|
Sv: Product key til Microsoft OfficePasser denne oppskriften for deg, tro? http://www.microsoft.com/norge/campa...k/default.mspx |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Product key til Microsoft OfficeWow, tuuusen takk!!
|
![]() |
|
|