|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Åh herregud, Missa! Den versjonen hadde jeg glemt, jeg ELSKER den!
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?
Nei, ikke ironisk.
|
|
|
#27 |
|
Opp og ned
|
Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Den er jo bare så bra da Missa!
|
|
|
#28 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Klarer ikke å komme på hvilken serie det skal være-
Ååå! Jeg like den første versjonen, men denne ga mange minner, den! London..... (Kilde: youtube.com) Sist redigert av Jenna : 13-01-10 kl 23:45. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Har jeg ikke hørt denne i en av Politiskolen filmene?
|
|
|
#30 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Jeg er enig med Maiden, fra Politiskolen, tror den spilles når noen er undercover på en nattklubb?
|
|
|
#31 |
|
Pappa
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Nær Oslo
![]() |
Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?Hei alle... Jeg er ny her på FP, men denne sangen er kjenningsmelodien til programmet til Thomas Seltzer på NRK. Trygdekontoret tror jeg det heter.... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Er dette en kjenningsmelodi fra noe?
Det er vel nevnt i innlegg 5, men det var ikke det programmet trådstarter tenkte på .. Men velkommen til forumet, her er det fint å være! |
|
|
|
![]() |
|
|