Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den tåpelige stearintråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 17:09   #21
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den tåpelige stearintråden

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det har jeg ikke svar på, men vet at neste års 3-åringer kan læres å ikke gjøre det

Flotte greier
- det er nemlig ikke så mange andre grunner til å bytte ham ut.

Gammel 12-01-10, 17:30   #22
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lys fra SIA brenner helt ned, men man må la plasten være på lyset.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:35   #23
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Lys fra SIA brenner helt ned, men man må la plasten være på lyset.

Lager de lys som ikke stinker? Jeg tror jeg bare har sett duftlys fra den produsenten, og det tåler jeg ikke.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:54   #24
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Lys fra Rema 1000 er kjempefine. De brenner ikke nedi. Har det brent i mange, mange timer så blir det en liten kant rundt men denne skjærer jeg bare av fem minutter etter at jeg har slukket lyset.

Gammel 12-01-10, 18:29   #25
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tyrilys er de eneste jeg har funnet som brenner helt ned. Fås bla på Bunnpris.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 19:40   #26
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Lager de lys som ikke stinker? Jeg tror jeg bare har sett duftlys fra den produsenten, og det tåler jeg ikke.

Jeg har kjøpt mange lys fra Sia som ikke er duftlys. Jeg er heller ikke begeistret for det.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 20:51   #27
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg lurer på om noen vet hvor man finner 2-åringer som IKKE knekker veikene på samtlige lys i stua

... eller seksåringer som ikke bruker strikkepinnen til å lage "mønster" i de vakre lysene jeg fikk i romjulen.

Gammel 12-01-10, 21:45   #28
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Joda, men det virker som det finnes mange flere med lukt. Synd med lukt i så fine lys! Jeg kjøper bare lys uten.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 21:53   #29
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Flotte greier
- det er nemlig ikke så mange andre grunner til å bytte ham ut.

Nei, hvis det der er det eneste du har på ham, så synes jeg du har vært heldig med ham

Jeg kjøpte et på Living og et på Ting, og begge de har brent pent og pyntelig. Lysene fra Black design shop har jeg dårlig erfaring med.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 23:03   #30
maria78
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
maria78 er litt kul
Standard

Så flott, fikk mange fine tips jeg også nå jo

maria78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 21:00   #31
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Snart er pytonlyset som ikke er nevneverdig pent, og slett ikke brenner pent, har måtte blitt beskåret flere ganger, er laget av noe "porøs" steratinblanding og "malt" utenpå med et lag glatt, svart stering eller noe annet rart... vel, det er snart nedberent. Snart kan vi begynne på et nytt, og håpe på det beste

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.