Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kan jeg få se bilde av katten din?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 08:59   #21
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilde av katten din?

Vi har to voksne katter og to kattunger nå.

Her er mamma Klara:

Pappa, Svartepetter:

Og her er to av kattungene som vi beholdt, Olga som er svart og hvit og Aslaug som er svart og lik pappaen.

Dette er helt vanlige huskatter. Med litt rare navn kanskje.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg aslaugolga.jpg (145,1 KB, 208 visninger)

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:09   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.

Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:38   #23
Albertine
Passiv

Standard

Mjau.

Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:39   #24
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Her er gatemixen vår. (Det var de to bildene jeg hadde av henne på denne maskinen)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Missi.JPG (31,5 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg Missi2.JPG (37,4 KB, 9 visninger)
Gammel 15-01-10, 09:46   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svarte katter er ikke så lette å fotografere. Her er våre to skjønnheter, 6 måneder gamle Maine Coon. De er ekstremt selskapssyke og pratsomme, og elsker å klatre. Utrolig trivelige katter. Her fotografert på kjøkkenbenken, rett ved favorittleken som er vannkrana.

Gutten (nærmest) er solid black, og veier 5,5 kilo. Jenta er black smoke og er en del mindre, hun ble veid til 3,85 kilo når hun ble kastrert denne uka. De blir ikke fullvoksne før i fireårsalderen.

Lurvens Genesis og Lurvens Gloria.

Sist redigert av Slettet bruker : 30-10-12 kl 00:09.
  Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:51   #26
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Mjau.

Ja?

Gammel 15-01-10, 09:54   #27
Albertine
Passiv

Standard

Hvor er katten din?

Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:55   #28
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Se avatar. Ikke noen spesiell rase, men tror far må være skogkatt, hun har veeldig lang pels.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 09:58   #29
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Her er kjekkasen min.

Her som kattunge.

Og her som voksen. Usannsynlig dårlig mobilbilde, men det var det jeg hadde tilgjengelig nå.

Han er langhåret og usannsynlig kosete. Vil gjerne kose med alle som viser litt interesse, og holder seg mest mulig innendørs nå som det er mye snø og kaldt.
Er sjefen over bikkja, og spiser alltid først av de to.
Jeg skulle veldig gjerne hatt en til, men to dyr får holde altså.
Skulle jeg hatt enda en kattepus måtte det bli en skikkelig rasekatt. Maine coon eller kanskje en vakker siameser!
Jeg er en skikkelig dyreelsker, og klarer ikke holde fingrene fra fatet om det er dyr i nærheten. MÅÅÅÅÅ kose!!!!

Gammel 15-01-10, 10:11   #30
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 2 Persergutter. En med langhår (På bildet har han nok fått sommersveis, han svarte og hvite) og en korthår.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:27   #31
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Åh, Klara-pusen til Brenda altså

Gammel 15-01-10, 10:45   #32
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Vi henter en kattunge i morgen. Hun er gråspraglet og litt langhåret. Herregud, som jeg gleder meg.

Spørsmålet er: Burde jeg ha to? Katten kommer til å være alene store deler av dagene, og det kan kanskje bli litt ensomt?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:47   #33
Albertine
Passiv

Standard

Jeg synes at man bør ha to katter sammen. Da har de selskap i hverandre.

Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:50   #34
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Vi henter en kattunge i morgen. Hun er gråspraglet og litt langhåret. Herregud, som jeg gleder meg.

Spørsmålet er: Burde jeg ha to? Katten kommer til å være alene store deler av dagene, og det kan kanskje bli litt ensomt?

Da vi skaffet oss katt fra Dyrebeskyttelsen, sa de at siden det var ingen hjemme på dagtid hos oss, så burde vi enten velge én voksen katt eller to kattunger. Vi ville bare ha én katt, så da valgte vi en voksen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:50   #35
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg synes at man bør ha to katter sammen. Da har de selskap i hverandre.

Signerer. Det vil si, monsen og yngstepusen vår har stor glede av hverandre, mens mellomstepus helst ville vært enekatt, hun foretrekker å holde de to andre på avstand. Katter er forskjellige på den måten også

Gammel 15-01-10, 10:51   #36
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Min erfaring er at de bør være to, men selvsagt MÅ man ikke ha to.

Min bror fikk en katt av oss da vi fikk kattunger. Han hadde en katt fra før. Den forandret seg veldig da den fikk en kompis. Malte mye mere og trivdes mye bedre. De ligger tett inntil og koser seg.

Mine to kattunger er også veldig knyttet til hverandre.

Stor fordel å ha to ja.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 11:02   #37
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Hm. De har nemlig to kattunger igjen. Men jeg tror de vil ha den ene selv.
Har lagt inn en forespørsel, og håper på positivt svar.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 12:14   #38
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Hvis den skal være mye inne alene ville jeg hatt to Katter setter mer pris på selskap enn vi kanskje tror. Dessuten vil jeg tro de er roligere når de har en kattekompis å henge med. Jeg ville forresten sjekket litt lynne og type før jeg anskaffet en katt til da og kanskje hatt hjem en kattunge "på låns" i første omgang. Noen katter foretrekker jo å være eneste katt og da blir det ikke hyggelig om man plutselig har to som bare sloss. Og nå ser jeg at du kan få tak i søsken! Det er jo kjempelurt! De kjenner jo hverandre fra før.

Vi skulle så absolutt hatt en kamerat til vår katt, men akkurat nå har vi rett og slett ikke plass.

Gammel 15-01-10, 12:28   #39
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.
Jeg må ha en katt til.

Jeg må ha en katt.
Jeg må ha en katt.
Jeg må ha en katt.
Jeg må ha en katt.
Jeg må ha en katt.
Jeg må ha en katt.
Jeg må ha en katt.
Jeg må ha en katt.
Jeg må ha en katt.

Gammel 15-01-10, 12:34   #40
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjempegod erfaring med to stk. sammen. Har hatt en alene i mange år før, men denne gangen valgte vi å få to stk fra samme kull. De to herrene er meget ulike i lynne, en kosete og en litt lumsk, men de har det tydligvis veldig bra sammen. Nå har vi valp også, så dyrekvoten i huset er fyllt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.