Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Flytogpassasjerer skal prioriteres foran pendlere, anbefaling fra Urbanet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 13:32   #10
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flytogpassasjerer skal prioriteres foran pendlere, anbefaling fra Urbanet

Nei, akkurat grunnen til forsinkelsene synes jeg ikke at det er nsb som er verst på. Det de er spesielt dårlige på er informasjon. F.eks hadde det vært greit å vite, når jeg står på Skøyen og venter på Mossetoget, om det er en annen grunn enn forsinkelse, at toget er forsinket. Dvs. jeg bryr meg ikke så mye om toget er sent ute så lenge det er på vei. Men hvis det er forsinkelse grunnet at toget står på en stasjon og ikke får startet, eller andre ting, som man er usikre på når kommer til å bli løst, så setter jeg pris på å få vite det. Da kan jeg nemlig ta et annet tog til Oslo S og ta et innsatstog som starter på Oslo S. Det er liksom det der med å la passasjerene vite hva som foregår slik at man kan finne andre måter å komme seg hjem på. Når forsinkelsen på tavla bare øker og øker og ingen sier hva som er grunnen så begynner man jo å lure på hva som skjer, men det er ikke så fristende å forlate perrongen for å finne ut hva som skjer. Da kan du jo være sikker på at toget dukker opp og kjører uten deg...

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.