Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tromsø

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 19:12   #15
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tromsø

Det er fint dere skryter så, denne turen er nemlig en litt kjip trøstepremie for min del.

Jeg var med i en konkurranse for å vinne en tur til karnevalet i Rio. Lå godt an veldig veldig lenge, men ble slått helt på målstreken. Da vi allikevel hadde barnevakt bestemte jeg meg for å bli med mannen og en gjeng til Tromsø i stedet. Tenkte litt å dra alene til London på shopping, men det fristet ikke så mye på denne årstiden. Hadde det vært på sommeren så hadde jeg gjort det tvert, men et surt og kaldt februar-London innbyr ikke til å sitte på uterestaurant og betrakte livet akkurat.

Så da ble det Tromsø. Høres ut som at vi bør prøve denne burgeren også kanskje

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.