|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)
Det tror jeg også. Alle har sine preferanser basert på egne erfaringer og hva de har hørt av nabo'n, likevel velger vi alle forskjellig. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Mer vanlig i Europa å ha tre barn enn nede i Japan altså...
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det er Corolla Verso som bare heter Verso nå. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
:)
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Jeg har sett nå litt på corolla verso. Det er vel igrunnen en slik en vi ønsker.
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Husk at importerer man selv fra Danmark har man kun 2 års garanti. Kjøper man i Norge som privatperson har man 3 års garanti og 5 års reklamasjonsrett. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Ikke kjøp VW Touran. Hvert fall ikke 2007 modell. Vi har 7 sånne biler på jobben. Siste 2 ukene har gasspedalen løsnet på 3 av dem. Helt elendig løsning.
|
|
|
#27 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Bil til to voksne, tre barn (o, 4, og 6 år)Vi er superfornøyde med vår vw touran, den har fungert supert med en bakovervent og to i beltestoler. Vi har ikke hatt noe som helst tull med den (2006 modell) Kjører samme modell på jobben, vi har 40 stk der og har hatt lite ball i forhold til andre biler vi har leaset i kommunen. Bil nr.2 hjemme er en VW passat 97 modell som vi har hatt siden den var ny. Kjørt mye og langt og hatt veldig lite problemer med den med unntak av låsene. Min favorittbil !
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Vi har Opel Zafira, funker fint til 2 voksne og 3 barn |
|
|
|
|
|
#29 |
|
superbruker
|
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Jeg overser også det der med franske biler. Vi har hatt en peugeot 806. Ikke noe spesielle verkstedutgifter. Bare vanlige slitedeler. Nå ha vi en peugeot expert teepe. Kjempefornøyd. Stor og god plass. Vi har bare hatt franske biler men ingen problem med de. Så neste bil kommer også til å være fransk.
|
|
|
#30 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Toyota previa. God plass og ekstra seter hvis det trengs, men dessverre dyr. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
![]() |
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Vi kjøpte Touran når vi skulle ha vårt tredje barn. Nå er barna våre 2, 6 og 8 år, og vi har en bakovervendt Multitech + 2 beltestoler. Vi har jo også 2 ekstra seter i bagasjerommet som ikke tar plass når de ikke er i bruk - praktisk. Hadde definitivt kjøpt samme bil igjen |
|
|
|
|
|
#32 |
|
maler
|
Hvor har du multitechen? Hvor fester du forankringsselene? Er det grei plass foran?
|
|
|
#33 |
|
--
|
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)Avensis er nok dessverre ikke riktig bil. Vi har det, og det er ikke plass til 3 seter i baksetet. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)For dem som vil ha en driftsikker bil med god plass,burde ta en titt på honda og. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vet ikke helt hvilken stor dette og og løsningen for forankringsfestene, men for vår HTS-stol (Besafe Izi elns - stol fra 2005, uten isofix) måtte jeg montere et feste for det ene forankringsbeltet i skruen som fester stolen for passasjer foran fast til gulvet. Det var ikke noe man i utgangspunktet kunne tre beltet rundt. Festet fulgte med stolen, men måtte fikse litt større skruehull i det så vidt jeg husker. |
|
|
|
![]() |
|
|