Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hamster eller marsvin?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-10, 13:10   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hamster eller Marsvin?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Den eldste ble 2 år 1 desember 2009 og den yngste blir 2 når i februar tror jeg. De er utrolig snille og kosete. Har aldri bitt oss. Det er bare så synd at jeg har blitt allergisk mot de. Fant ut det etter jeg hadde skaffet de.

Hvordan går det med katt da?
Har ikke dere akkurat fått en katt?
Mener å huske at de har ganske like allergener?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 13:16   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hamster eller Marsvin?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hvordan går det med katt da?
Har ikke dere akkurat fått en katt?
Mener å huske at de har ganske like allergener?

Med katt går det fint. Tok blodprøver i fjor for å sjekke ut dette og da var jeg allergisk mot marsvin men ikke katt, hund og hest.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 13:19   #3
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hamster eller marsvin?

Jeg har fem katter og to marsvin. Kattene bryr seg ikke så fælt mye om marsvina. Hender jeg lar de få hilse på hverandre i sofaen. Har aldri vært noe tull, men jeg våger selvsagt ikke å la katter og marsvin være aleine sammen (når marsvina er ute av buret). Så mye stoler jeg ikke på de der kattene.

Når marsvina løper rundt på gulvet, må kattene finne seg i å være andre steder enn i stua.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.