Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger klestips

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-10, 14:37   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Trenger klestips

Om en snau uke skal jeg gå i fra å være butikkdame til å bli kontordame og da trenger jeg omtrent en ny garderobe, men aner ikke hva som er greit å bruke da. Jeg er en 38/40 med små pupper, liten rumpe og mage som henger og bærer preg av 2 store barn

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 14:46   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger klestips.

Kommer jo helt an på hva som er vanlig der du ska jobbe. Jeg har kontorjobb og kan fint komme i dongeribukse og hettegenser på jobb

Gammel 17-01-10, 14:48   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger klestips.

Er hos en grossist og jeg kan dermed aldri vite når kunder,levrandører og andre vil komme inn på kontoret mitt så det må være litt fint men ikke for mye dill kansje

Gammel 17-01-10, 14:50   #4
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger klestips

Basis med pene dressbukser, knelange skjørt og noen fine bluser/skjorter, samt noen jakker, både type blazere men også lette strikkejakker kanskje?

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 17:20   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her synes jeg det var noen gode tips, http://glambibliotekaren.blogspot.co...splagg-og.html

Gammel 17-01-10, 17:32   #6
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

sort og hvitt er klassiker. Bukse eller skjørt.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 17:33   #7
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Kjøp noen basisplagg, sort bukse og blazer. Så kan du ha nesten hva som helst til det. Skjørt er jo stilig, liker godt sånne pencilskirt

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 19:43   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Du kan fint ha olabukse også, men med tilbehør som er litt finere. Feks pen genser med noen smykker, bluse, dressjakke el.

Gammel 17-01-10, 19:47   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Trenger bilder kjenner jeg. Er helt håpløs på klær.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.